vineri, 24 august 2012

Eu si soacra'mea

De ceva timp vreau sa citesc aceasta carte, si tocmai de aceea am cerut-o de la Libris, spre recenzare. Acum fac 13-14 pe aici, asteptand coletul de la Miku, cu toate ca stiu ca cel mai probabil va ajunge luni.

Ellie, protagonista romanului Eu si soacra-mea (2004), si-a gasit in sfirsit jumatatea ideala – ce pacat insa ca Fat-Frumos are o mama de cosmar, care o suna de cel putin trei ori pe zi, isi idolatrizeaza fiul si isi rezerva dreptul de a fi pe primul loc in viata lui, preia dictatorial controlul in privinta nuntii celor doi, apoi, dupa nasterea nepotelului Tom, pare sa uite total de existenta lui Ellie, topita de iubire pentru „baietii ei”. Ellie incearca din greu sa domoleasca expansiunea soacrei sale si sa-si impuna propriile reguli in viata de familie, insa nu se bucura de prea mare sprijin din partea sotului sau, prea ingrozit sa se trezeasca prins intre ciocan si nicovala. Astfel ca Ellie, avindu-le alaturi pe cele doua prietene ale sale – Lisa, femeia fatala, si Trish, familista –, incearca sa redes­copere ce inseamna sa traiesti pe picioarele tale si ce ramine din dragostea de la inceput, dupa dez­ama­girile si suferintele pe care ti le rezerva viata.

Niciun comentariu: