duminică, 26 august 2012

Book Lovers Challenge- Ziua 20


20.     Întreab-o pe mama ta sau pe tatăl tău care a fost cartea ei/lui preferată, sau o carte care i-a plăcut mult, și spune-ne și nouă care e aceea, și dacă tu ai citit-o.

Stiu ca mamei i-au plãcut foarte mult “Dune” si “Fundatia”, pe care nu am ajuns sa le citesc inca.

 In afara de astea, mai sunt carti pe care mi le-a dat sa le citesc, pentru ca ii placeau ei, cum ar fi “Singur pe lume”, “Ciresarii”, “Legendele Olimpului”,“Carrie”, “La rascruce de vanturi”.
Dar printre cartile ei preferate se numara si multe carti pe care i le-am dat eu sa le citeasca, pentru ca mi-au placut mie: “Harry Potter”, “Jocurile foamei”, “Vampirii sudului”, “Eu sunt numarul patru”, “Eve”, etc.
Nu are o carte preferata, a citit foarte multe si spune ca fiecare carte e diferita, are parti bune si rele, astfel ca nu poti face un top.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ar trebui sa citessti Dune pentru ca este un roman foarte bun cu teme si personaje interesant. La un moment dat se infiripa si o poveste de dragoste intre Paul si Chani.

Insa consider ca aceasta carte se remarca prin universul fascinant pe care Herbert a reusit sa-l construiasca si confruntarile politice, religioase si ecologice dintre diversele grupari care doresc sa preia controlul asupra planetei Arakis.

Eu am citit aceasta carte cand aveam 13 ani si pot spune ca este unul dintre acele romane memorabile la care te poti intoarce oricand pentru a-l reciti, fara sa piarda nimic din farmecul initial.

“He who controls the spice controls the universe.”