marți, 7 august 2012

Book Lovers Challenge- Ziua 6


6.       Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea.


Am scris o gramada de fanficuri, nuvele, romane, etc., dar ma voi limita la a vorbi despre ultimul meu roman, care este in curs de scriere.(si daca o tin in ritmul asta o sa il termin cand voi ajunge la adanci batraneti).
De cand au aparut romanele distopice si la noi, le-am adorat si le-am devorat cu viteza luminii. Inca de cand am citit prima data Eve, aveam in minte ideea unui roman distopic, dar era prea vaga. Am inceput sa ma gandesc la detalii, dar imi lipsea o scanteie, care sa faca actiunea mai interesanta si sa imi dea un impuls pentru a incepe sa scriu.
Intr-o seara, mi-am luat laptopul si am inceput sa scriu. I-am aratat mamei o parte din primul capitol si a zis ca nu e bine, ca nu am explicat cum trebuie ce e cu virusul si n-a inteles nimic. L-am modificat. Apoi i l-am dat iar, a zis ca e ok. Apoi i l-am trimis lui Krisz, stiam ca si eu ii plac genul asta de romane, si am rugat-o sa imi spuna o parere. I-a placut. Abia cand am ajuns pe la capitolul trei am avut curajul sa il public pe Wattpad.
Acum, sa va spun si voua despre ce e vorba:

Ȋntr-un viitor distopic, Peninsula Survivor, singura parte a planetei care nu a fost afectatã de Marele Dezastru Natural, este împãrţitã în douã sectoare: Sectorul A este cel în care trãiesc oamenii normali, iar sectorul B, cel populat de oamenii infestaţi cu un virus ce a produs o mutaţie genticã.
Atunci când Elizee este Ȋnsemnatã de un Vânãtor, are de ales: sã se mute în sectorul B, o societate necunoscutã de care se teme, sau viaţa ei se va sfârşi în cel mult zece zile.



In afara de Atractie, deja publicata, nu stiu daca as vrea sa mai public vreo carte. Am mai incercat sa scriu in ultimii ani, dar nu mai merge. O carte buna are nevoie de timp, de informatie, iar eu nu imi permit sa calatoresc pentru a scrie o anumita carte.
Mi-ar placea sa scriu o carte despre o fantoma si un vampir. Poate ca intr-o zi o sa si scriu.
Nu o sa va arat coperta, pentru ca nu are rost sa o fac acum, cand nici macar nu scriu acea carte. In schimb, va arat coperta unui volum de poezii de pe Wattpad, pentru ca probabil ar fi in acelasi stil.

Niciun comentariu: