joi, 23 august 2012

ACHIZITII: jurnalul national & stuff like

Una dintre cele mai mari achizitii de anul acesta. Carti pe care le-am luat sau primit in ultima luna:
Mi-am luat din Auchan cateva carti de la Jurnalul National cu doar 7.99 lei:
* Ciresarii de Constantin Chirita, volumele 2, 3 si 5, deoarece doar pe acestea le-am gasit
* Maitreyi de Mircea Eliade
* Momente si schite, Nuvele si povestiri de I. L. Caragiale
* Delirul de Marin Preda
* Dragoste si prietenie de Jane Austen de la Libraria online Libris
* Azilul, Jurnalele lui Stefan 5 cu revista Bravo
`miku

2 comentarii:

♥MIM spunea...

Hei, Miku! Daca te intereseaza celelalte vol din Ciresarii, eu le-am achizitionat pe toate de pe site-ul Litera la pretul de 5 lei pe volum. Sunt toate volumele care au aparut cu Jurnalul National acolo..E paradis. Pupici :*

MikuMyuuki spunea...

Waaaaa! Ce super oferta!
Mersi mult!>:D<

m.