miercuri, 22 august 2012

Book Lovers Challenge- Ziua 17

17.     Cărți electronice vs Cărți tipărite. Pe care le preferi, cu argumente pro și contra.



Tiparite, clar. De ce? E simplu: nu am e-book reader. Am citit la viata mea multe carti pe laptop si cred ca a fost un factor important in declansarea problemelor de vedere. 
Acum nu mai pot sa citesc asa, imi lacrimeaza ochii si ma ustura foarte tare.
De asemenea, tot de la stat mult la laptop, am captat ceva probleme la coloana. Daca stau mult pe scaun, la laptop, durerile de spate sunt de la ingrozitoare in sus. Deci, usturimea ochilor plus durerea de spate egal vreau sa stau in pat, relaxata, atunci cand citesc.
Partea buna cu cartile electronice  e ca sunt cu mult mai ieftine si mai usor de procurat. Frate’miu are un kindle si inca ma mai gandesc la o strategie prin care sa pun mana pe el.:))
 Dar pana atunci raman la carti tiparite, mai ales ca imi place sa le vad mereu in biblioteca, de fiecare carte ma leaga niste amintiri, e placut sa le ai aproape, fizic, e ca si cum ai incastra niste bucati de suflete intr-o biblioteca, pentru a-ti fi mereu alaturi.




Chiar vorbeam astazi cu sora-mea despre cartile electronice. Mie nu imi plac prea mult. Parca n-ar fi carti. Pe Kindle citesc doar ce nu am live si din pacate reprezinta un procent de 90%. De exemplu, acum citesc Eternal Starling de Angela Corbett si trebuie sa spun ca o carte superba. Cel mai bun argument in favoarea cartilor e-bookurilor este acela ca poti sa ai mii de carti alaturi oriunde ai fi, chiar si in gura de sarpe.  :))
In schimb, imi plac cartile 'live'. Pot sa le simt, sa le miros, sa le admir, mai ales ca cel mai important factor pentru mine e look-ul cartii, aparitia ei. In plus, imi place sa cumpar carti si sa le vad mereu in biblioteca. Cred ca daca as avea toata cartile pe care le am pe e-reader live, atunci as umple peretii a doua, chiar trei camere. Ar fi genial. Exista acest tip de magie? Da, se numeste ban si se gaseste cam rar. Ha, Ha, Ha.

Niciun comentariu: