joi, 2 august 2012

Book Lovers Challenge- Ziua 2

2.      Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău. 


Evermore : Seria Nemuritorii. Volumul IConsiderand prima recenzie primul post in care am vorbit despre o carte, as spune ca prima recenzie a fost la Evermore, si a fost facuta pe blogul meu personal. Imi aduc aminte ca erau multe lucruri care ma intrigau la cartea aia si am scris despre ea pe blog, in silul meu sarcastic si rautacios.

Prima recenzie adevarata (a trebuit sa caut ceva prin arhiva blogului ca sa o gasesc) facuta pe acest blog a fost la Vampirii Sudului- Capcana mortala. Acela a fost momentul in care mi-am dezvoltat, mai mult sau mai putin constient, propria modalitate de recenzare, adoptand maniera de a vorbi despre o actiune din carte si apoi a-mi confirma ceea ce am spus printr-un citat.

Ulterior, recenziile mele s-au mai schimbat, in sensul ca pun mai putine citate, insa modalitatea a ramas aceeasi. De cand eram mica, fratele meu, care atunci era pasionat de filosofie, m-a invatat sa argumentez tot ceea ce spun si intr-un fel mi-a intrat in sange chestia asta. Si ce modalitate mai buna de a argumenta ceea ce spui despre o carte exista, decat printr-un citat?
Ca sa raspund si la restul intrebarilor, eram foarte nerabdatoare sa scriu recenzia, pe tot parcursul cartii m-am gandit la ea, mi-am format pareri si am subliniat citate. Nu ma asteptam sa curga comentariile, pentru ca blogul era la inceput, si oricum oamenilor in general le e lene sa comenteze, dar chiar am avut parte de un comentariu dragut si cateva pareri ce mi-au fost spuse pe messenger.

Si ca incheiere, as vrea sa ma intreb, dat fiind ca am scris o gramada, a ajuns cineva pana aici sau v-ati plictisit pe la jumatate?



Niciun comentariu: