miercuri, 8 august 2012

Book Lovers Challenge- Ziua 7


  În lumea cărei cărți ai dori să trăiești pentru o scurtă perioadă de timp și  de ce?

Am fost tentata sa spun Academia Vampirilor. Apoi m-am gandit: si ce mi-ar placea sa fiu? Dhampir sau moroi? Pai, nu mi-ar placea sa fiu dhampir, pentru ca desi imi plac artele martiale, nu am nici cea mai mica dorinta sa imi sacrific intreaga viata pentru un moroi, sa-si miste fundu’ si sa se apere singur. Dar nici moroi nu as vrea sa fiu, pentru ca nu as putea sta in camera mea luxoasa, in patul meu pufos, ca o domnita la ananghie, in timp ce altii isi risca viata pentru mine. Deci, nu as vrea sa traiesc in Academia Vampirilor.

Atunci, unde?
Pai, sa vedem…personajul cu care ma aseman cel mai tare este Ginny Weasley, deci locul meu este... in Harry Potter. Ani de zile am visat cu ochii deschisi cum ar fi sa spun Alohomora si sa se deschida o usa incuiata, cum ar fi sa spun Accio si sa vina la mine orice obicet din casa (sau din afara), fara ca eu sa ma ridic de pe canapea, (stiu toate cele cateva zeci de vraji care apar in carti) sa am o bufnita (le ador inca de dinainte de Harry Potter, unchiul mamei mele a prins odata o bufnita la tara, cand eram mai mica, sa mi-o arate, si nu vroiam sa ii mai dau drumul, as fi vrut sa o cresc precum un animal de companie).
harry potter christmas trees hogwarts HD Wallpaper


Da, as vrea sa intru in paginile cartii, sa ma pierd acolo, sa ajung la Hogwarts si nu m-as supara daca nu m-as mai intoarce la realitate.






Mi-ar placea sa cotrobai realitatea Gossip Girl. Intotdeauna am fost fascinata de acea lume stralucitoare, frivola si extrem de superficiala, unde faptul ca altcineva a cumparat o pereche de blugi Praga inaintea ta reprezinta o catastrofa, unde nimic nu e imposibil.
Chiar as vrea sa vad...

Niciun comentariu: