vineri, 3 august 2012

Book Lovers Challenge- Ziua 3

3.      Cu care personaj din cărțile citite te asemeni cel mai mult (aveți calități, defecte comune, același mod de a acționa în unele situații etc.) ? Dacă nu ai găsit doar un personaj, poți face un mix de 2-3 și să ne spui ce ai asemănător de la fiecare.


M-am gandit mult la asta. Am luat la rand toate cartile pe care le-am citit in ultimul an si nu am gasit nimic. Gaseam cate o caracteristica la un personaj, alta caracteristica la altul, dar nu suficiente. Ar fi trebui sa fac un mix de vreo 8 personaje.
Si cand am renuntat sa mai caut, am gasit! Era atat de evident, incat nu imi dau seama de ce nu m-am gandit direct la ea! Am stiut ca ma aseman foarte mult cu ea timp de ani de zile, cat am citit cartile, si mai aparea un volum, iar ea se schimbase, la fel si eu, asa ca ne asemanam si mai mult.
Este vorba despre Ginny Weasley. Cred ca nu m-am gandit de prima data la ea pentru ca eu cautam un personaj principal cu care sa ma aseman. Dar sunt un fel de Ginny: timida in copilarie, aflata sub autoritatea multor frati (la mine a fost unul singur, dar a facut cat 10), neincrezatoare. Mda, si indragostita de Harry :))
Apoi, Ginny a inceput sa se schimbe, a inceput sa isi doreasca sa fie auzita, sa fie cineva, sa iasa de sub tutela fratilor, sa ii infrunte, sa nu se mai lase intimidata de ei. A incetat sa isi mai dea silinta sa fie altcineva decat este si a realizat ca atunci cand e ea insasi, lumea o place. Baietii o plac.A dat la o parte orice temere de nereusita si a invatat sa aibe incredere in ea.
A ajuns sa fie o tipa populara atat pentru felul in care arata, cat si pentru inteligenta ei(blestemul gogorita-de-liliac sau cum se numea, va amintiti?).
Ginny a evoluat odata cu mine, sau eu odata cu ea, nu stiu exact. Si cred ca daca J.K.Rowling ar fi continuat cartile, Ginny ar fi continuat sa se schimbe si ar fi ca mine, acum: mereu alaturi de cei pe care ii iubeste, dar nu la fel de naiva ca in trecut, mereu gata sa lupte pentru cei care ii distrug linistea; dispusa sa le ofere ce e mai frumos si mai bun celor dragi, dar apriga in lupta cu dusmanii.
Ginny a pierdut multe, iar destinul nu a fost intotdeauna aliatul ei. Poate ca a visat si ea, la fel ca mine, la o fericire absoluta, dar la fel ca mine a invatat ca e mai bine sa ai parte de o jumatate de fericire decat deloc.

Un comentariu:

Krisz spunea...

Superb :X Noi cred ca postam maine, ca inca nu ne-am hotarat cu cine ne asemanam :))