vineri, 18 mai 2012

INTERVIU - Angela Corbett: am fost cu adevărat încrezătoare

Image and video hosting by TinyPic
  
 După ce Krisz și Alexya au convins editura Leda să publice cartea "Eternal Starling" a Angelei Corbett, ne-am gândit că înainte ca romanul să apară pe piață ar fi bine să o cunoaștem mai bine pe scriitoarea Angela Corbett. Iar Angela ne-a răspuns atât de repede și a fost imediat de acord. Așa a fost creat interviul de mai jos.
Avem și vești noi: Angela scrie chiar acum cel de-al doilea roman, continuarea cărții Eternal Starling!

   1. Îți amintești prima carte pe care ai citit-o?
Da! Am fost atât de entuziasmată că am reușit să o citesc pe toată singură! Se numește „Go, Dog, Go”1 și este scrisă de P.D. Eastman.
   2. E vreo carte care ți-a schimbat percepția asupra vieții?
Sunt multe cărți m-a făcut să gândesc altfel. Una care iese însa în evidență este „Their Eyes Were Watching God”2 de Zora Neale Hurston. Am citit-o în liceu și și-a lăsat o amprentă uriașă asupra mea. Scriitura este frumoasă și am fost captivată de călătoria lui Janie în căutarea dragostei adevărate. Acțiunea cărții se într-o perioadă când în Statele Unite se practica discrimarea rasială. Să citesc această carte a fost șocant pentru mine deoarece eu nu am crescut într-o asemea perioadă și nu am fost expusă la un asemenea tip de prejudecăți. Aceasta carte m-a facut să cunosc mai bine trecutul și să înțeleg cât de mult au avut oamenii de luptat pentru a fi acceptați.
3. Dacă ai merge pe o insulă pustie și ai putea lua numai trei lucruri cu tine, ce ai alege?
Bețisoarele3, loțiunea și eReader-ul meu. (Sper că o să fiu salvată înainte ca bateria mea să se termine!)
4. Dacă cel mai special moment din viața ta ar putea fi descris de o melodie, ce melodie ai alege?
Cosmic Love de Florence + the Machine.
5. Dacă ar trebui să alegi un personaj preferat din cărțile citite până acum, pe cine ai alege?
O iubesc pe Mercy Thompson din seria „Mercedes Thompson”4 de Patricia Briggs.
6. Dacă ai putea să faci o călătorie cu mașina timpului, ai alege trecutul sau viitorul? De ce?
Aș merge cu 200 de ani în viitor. În realitate nu pot trăi atâta timp, deci chiar aș vrea să văd cum se vor schimba lucrurile.
7. Cartea Eternal Starling va fi in curând publicată în Romania la editura Leda. Ți-ar plăcea să vizitezi țara noastră?
Da! Chiar mi-ar plăcea! Sper să vizitez România într-o zi!
8. După ce Krisz și Alexya au început campania, cum ți s-a părut ideea lor? Erai încrezătoare?
Am fost cu adevărat încrezătoare! Krisz s-a descurcat grozav muncind în promovarea campaniei. Le sunt atât de recunoscătoare lui Krisz si Alexyei pentru tot ajutorul lor si tuturor blogerilor care au susținut campania!
9. Te rugăm să lași un mesaj pentru toți iubitorii de literatură și pentru cititorii blogului și viitorii cititori români ai cărții Eternal Starling!


Vă mulțumesc foarte mult pentru că vreți să mă cunoașteți și pentru că vreți să citiți Eternal Starling!



1 Go, Dog, Go” – carte al cărui titlu am ales să-l păstrăm în engleză deoarece cartea nu a apărut pe piața de carte românească.
2 Their Eyes Were Watching Good” – același motiv
3 Bețișoarele – „Chapsticks” în original, sunt bețișoare chinezești pentru mâncat
4Mercedes Thompson” – serie de cărți încă neapublicată în România


Angela Corbett a absolvit facultatea Westminster cu specializarea în comunicații și sociologie. A început să lucreze ca reporter pentru ziarul local când avea șaisprezece ani și a câștigat premii pentru articolele, știrile și editorialele publicate. A scris de asemenea și pe cont propriu. Pe lângă scris, ea lucrează și ca director de comunicații și marketing. Îi plac mașinile clasice, îi place să călătorească și ascultă U2. Locuiește în Utah împreună cu extrem de sustinătorul său soț și Pomeranianul lor de cinci lire, Pippin, al cărui fan club ar putea să-l rivalizeze pe cel al lui Justin Bieber.


#Interviul aparține integral blogului Altfel-de-cărți, pentru orice preluare vă rugăm să menționați sursa.
#Dacă vreți să citiți primul capitol în română, care a fost tradus de Rose și Emy, click AICI. Dacă vreți varianta în engleză, click AICI.

Îi mulțumim Angelei în mod special pentru acest interviu.
A lot of thanks, Angela, for this interview! You are amazing!


Pentru varianta in engleza a interviului, click AICI.

2 comentarii:

Krisz spunea...

Yes, she is amazing <3 asa imi place sa citesc interviuri cu Angela, mereu descopar lucruri noi!

MikuMyuuki spunea...

Daaa:X
M.