joi, 24 mai 2012

Interviu cu Megan Crewe [în cadrul campaniei de publicare a cărții "The Way We Fall" în România]

După ce am decis să începem o campanie de publicare a cărții "The Way We Fall" în România, am contactat-o pe Megan Crewe, dorind să-i luăm un interviu și să o anunțăm în legătură cu ideea noastră. A fost rapidă și foarte, foarte drăguță răspunzându-ne la interviu chiar azi dimineață. 
Ne dorim ca această carte să apară în România. Voi vreți?
Susineți campania și împreună o să reușim!

  «1.  Îți aduci aminte numele primei cărți pe care ai citit-o?
   Nu-mi aduc aminte numele primei carți pe care am citit-o. Aveam numai trei sau patru ani și știu că era o carte cu poze pe care părinții mi-o citiseră de multe ori și pe care o iubeam atât de mult încât am vrut să o citesc chiar eu. Așa că încet încet am învățat-o pe dinafară. Oricum, sunt sigură că era o carte care avea legătură cu animalele din junglă ori dintr-o pădure.

   2.  Este vreo carte care ți-a schimbat percepția asupra vieții sau lumii?
Megan's author photo   Cred că fiecare carte pe care o citesc îmi schimbă percepția oarecum – asta e ceea ce face o carte bună! Probabil că cea care a avut cel mai mare impact asupra mea a fost cartea mea preferată din copilărie: “The Changeling” de Zipha Keatley Snyder.  Mi-a arătat cum o fată timidă (așa cum eram eu) a putut să iasă afară din cochilia ei și să își susțină propriile idei. Mesajul cărții este de fapt acela că imaginația e o parte importantă și folositoare a vieții noastre, idee care m-a făcut să mă simt mândră de propia mea creativitate.

   3.  Dacă ai fi nevoită să mergi pe o insulă pustie și ai putea să iei numai trei lucruri cu tine, ce ai lua?
  Un cuțit de armată elvețian, o mare cutie de chibrituri și o carte care să mă ajute să identific plantele comestibile. Dacă n-ar trebui să mă îngrijesc de supraviețuire cred că aș alege să iau un generator solar electric și un iPad cu sute de cărți și melodii.

4.  Dacă cel mai special moment din viața ta ar putea fi descris de o melodie, care ar fi aceea?
"Twilight Galaxy" de Metric.

5.  Dacă ai avea de ales un personaj preferat din cărțile pe care le-ai citit până acum, care ar fi?
Asta-i o întrebare grea – am citit o grămadă de cărți. Cred că o să aleg tot acea carte din copilărie, “The Changeling”, și o să spun Ivy, cea mai bun prietenă a personajului principal. Întotdeauna mi-am dorit o prietenă exact ca ea, care să vină la mine cu povești minunate și să mă atragă înspre aventură.

6.  Dacă ai putea să faci o călătorie cu mașina timpului, în ce parte ai merge? Trecut sau viitor?
Mi-ar plăcea să văd totul. Sunt tare curioasă! Aș fi tentată să privesc în viitor, dar mi-ar fi și teamă că văzând ceea ce se va întâmpla mă va descuraja, pentru că n-aș ști dacă trebuie neapărat să se întâmple așa sau viitorul ar putea fi schimbat.
Așa că mai bine m-aș întoarce în trecut pentru a vedea câteva părți importante ale istoriei, ca de exemplu construirea piramidelor în Egipt, sau discursurile lui Socrate în Atena.

7.  Ai vizitat vreodată România sau, dacă nu, ți-ar plăcea să o vizitezi?
Nu am vizitat România, dar tot vorbind cu cititorii entuziasmați pot spune că aș vrea să o vizitez cu siguranță. Sper ca într-o zi călătoriile mele să mă ducă acolo.
The Way We Fall cover 
   8.  De unde îți vin ideile? Cât de multă realitate așterni în ele?
   Îmi vin idei de peste tot: din alte povești (cărți, filme, televizor, muzică), din discuțiile cu alte persoane, din observarea oamenilor, din călătorii. Mă bazez mult pe realitate deoarece e mult mai ușor să faci o poveste să sune  realist dacă vorbești despre lucruri pe care le-ai văzut sau experimentat.

   9.  Ai putea să lași un mesaj pentru toți iubitorii de literatură și pentru cititorii blogului?
   Iubitori de literatură și cititori ai blogului – vă mulțumesc pentru că țineți iubirea pentru cărți în viață! E superb să știu că în zilele noastre pline de tehnologie și efecte speciale sunt oameni care încă găsesc plăcerea de a citi o carte. Cei care ați citit una sau chiar mai multe dintre cărțile mele, sper ca pe viitor să am cât mai multe cărți pentru a le împărți cu voi și sper să vă bucurați de ele!

Mulțumesc din nou,
Megan»

Mulțumim mult de tot, Megan Crewe!
Thank you so much, Megan Crewe!

P.S. in curand traducerea primului capitol in romana
varianta in engleza a interviului o gasiti aici

2 comentarii:

Diana Gavrila spunea...

Pare foarte draguta Megan. Nu am citit nicio carte de-a ei, dar mi-ar placea sa o fac.

MikuMyuuki spunea...

O sa apara martea viitoare o carte a ei "Fantomele ne stiu toate secretele" cu Bravo, la 11 lei parca. E super misto:X
`miku