duminică, 27 mai 2012

Personajele "The Way We Fall" in viziunea lui Megan Crewe

Daca aceasta campanie se finalizeaza pozitiv –moment in care o sa fim cele mai super-mega-extra bucuroase– trebuie sa stim cum arata personajele in viziunea lui Megan. Ce mi se pare mie frumos –superb– e ca Megan e foarte aproapiata de fanii ei. Posteaza mereu mesaje, idei, care ne aduc in planul acela al bucuriei. Serios, nu v-ar placea ca formatia voastra favorita sa posteze mesaje direct pentru voi?
Ei bine, Megan prezinta mai jos personajele asa ccum si le imaginea ea. Ce spuneti? Eu sunt addicted Leo. Il super-mega-extra ador, desi apare doar in amintirile Kaelynei...

« Când mă pregătesc să scriu o nouă poveste îmi proiectez în minte personalitățile și vocile personajelor, fapt care mă ajută să-mi formez în minte o idee despre cum arată fizic. Unele personaje au o prezență fizică distinctă – am știut cum arăta Cass din „Mai las-o moale cu fantomele” chiar înainte să-mi imaginez povestea – iar altele îmi sunt inspirate de anumiți actori sau figuri publice. Unele personaje sunt mult mai efemere așa că nu fac decât să caut imagini pe internet până o găsesc pe cea potrivită. În orice caz, când mă pun jos să scriu, pot să „văd” o mare parte dintre personaje. »
Megan Crewe

Kaelyn


Tessa

Gav

Leo

Niciun comentariu: