luni, 28 mai 2012

Locurile din care s-a inspirat Megan Crewe in scrierea cartii "The Way We Fall"

Tot plimbandu-ne pe situl lui Megan Crewe am descoperit un blog post interesant despre locurile din care s-a inspirat in scrierea cartii. Mai jos sunt cateva detalii...

«Când The Way We Fall a fost gata de trimis la tipografie, am făcut o călătorie până în Nova Scotia (unde are loc acțiunea cărții) pentru a mă asigura că am surprins mediul și atmosfera perfectă. Insula pe care se desfășoară povestea este inventată – nu am vrut să infectez chiar și cu un virus mortal fictiv actuala comunitate și, evident, mi-a dat o posibilitate să mai schimb aranjamentul ei; în orice caz, am vrut să creez o comunitate maritimă cât mai reală. Mai jos aveți câteva dintre fotografiie pe care le-am făcut în scopul imaginării detaliilor mai importante.»
NS Beach
"O plajă precum cea pe care Kaelyn, Mackenzie și Rachel 
se plimbă la începutul romanului."
NS Cliff
Stânci la marginea oceanului, exact ca acelea unde 
lui Kaelyn îi place să se plimbe.
NS House
Cam așa mi-am imaginat casa lui Kaelyn.
NS Harbor
Un port dintr-un orășel mic din Nova Scotia.
NS Ferry
Un feribot ce călătorește din Nova Scotia spre o altă insulă. 
(în poveste, cel ce călătorește către insula lui Kaelyn e puțin mai mare)
NS Storage
Clădiri de depozitare din port, ca aceea pe care Gav o
 folosește inițial pentru a păstra rezerva de mâncare.

NS hospital
Spitalul de la marginea unui alt orășel din Nova Scotia.

Un comentariu:

Diana Gavrila spunea...

Imi vine sa rad. Si eu fac asta cand scriu cate ceva. Imi place sa vad personajele si locurile respective pentru un mic ajutor. Peisajele sunt superbe!