marți, 3 iulie 2012

Uneori sub clar de luna: Recenzie-interviu


Miku: Are o coperta draguta.
Ramona: Am citit primul volum si mi-a placut, eram curioasa ce se mai intampla cu Shelby si Austin.

Miku: Hm….coperta a ramas de ea.
Ramona: Draguta, dar era loc de mai bine.

Miku: Austin.E descris dragut.
Ramona: Shelby, presupun. Nu am descoperit cine stie ce caractere impresioanante de care sa ma atasez.

Miku: Marie-Rose. Nu am inteles nici acum pentru cine lucra si de ce.
Ramona: Hm…colega de camera a lui Shleby, Marie-Rose, parea interesanta.

Miku: Cand Shelby a incercat sa fuga si a dat de un vampir care a dus-o cu masina.
Ramona: Escapada lui Shelby in bucatarie, in timp ce era somnambula si visa tort.

Ramona: (…) dacã ascunzi cine eşti sau ce simţi, nu trãieşti cu adevãrat.

Miku: Cred ca mai urmeaza carti in serie, nu? Ca finalul a fost deschis.
Ramona: Chiar mi-a placut finalul, dar as fi vrut ceva mai multe detalii si explicatii.

Miku: Nu stiu daca merita cu adevarat. Banii sigur nu-i merita, dar puteti s-o cititi, daca va place coperta…
Ramona: Daca ati citit Nu plange sub clar de luna, trebuie sa cititi si volumul doi, sa vedeti cat de radical es va schimba viata lui Shelby.

Ramona: 3/5
Miku: 2/5

Niciun comentariu: