luni, 16 iulie 2012

Concurs Evermore: Ziua 5

Ochii mi se deschid si vad 2 ochi, 2 buze, 2 urechi, 2 sprancene.
Imi inabus tipetele, dorinta de a ma elibera de groaza care imi paralizeaza membrele.
-Esti b-b-b-b…
-Iar tu esti fata.
Ridica dintr-o spranceana.Se indeparteaza de fata mea. Ranjeste, dar nu zambeste, iar eu vreau sa plang, indreptandu-mi ochii disperati, ingroziti, spre usa pe care am incercat sa o deschid de atatea ori, incat am pierdut socoteala.M-au incuiat alaturi de un baiat. Un baiat!

12 comentarii:

Larisa spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Gya spunea...

spulbera-ma

Adriana spunea...

spulbera-ma

Ely spunea...

Spulbera-ma.

Larisa spunea...

De fapt e din Fortele raului absolut...graba strica treaba.

Sandy spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Sandy spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ştefana Alexandra spunea...

Chiar acum citeam din cartea asta! Spulberă-mă:>

Ramona spunea...

@Larisa de fapt era Spulbera-ma

Alexandra Gheorghiev spunea...

spulbera-ma
imi cer scuze de intarziala,sper ca nu e nimic....

Larisa spunea...

N-am citit cartea din pacate...balbaitul m-a dus cu gandul la Chloe. Eh, a fost un concurs pe cinste, felicitari castigatoarei!

Ely spunea...

felicitari castigatoarei . A fost amuzant , m-am distrat alaturi de voi.