sâmbătă, 21 iulie 2012

Cinci zile pentru o carte: Maximum Ride

ZIUA UNU
Eram destul de sceptica in ceea ce priveste aceasta carte, si totusi, din teacul de patru carti pe care le-am imprumutat de curand, am inceput cu ea. De ce? Pentru ca am o curiozitate care ar manca toate pisicile de pe Terra.
Prima mea reactie a fost: “Aoleu, e scrisa de un tip?”. Am citit o gramada de carti foarte bune scrise de barbati, asa ca habar nu am de unde aceasta idée preconceputa cum ca barbatii nu ar fi buni scriitori.
Mi-a placut mesajul lui Max de la inceput si urmatoarea intrebare a fost: Daca Max e personajul principal, atunci de ce volumul se numeste “Experimentul Angel?”.
Inca nu am aflat.
ZIUA DOI
Imi place tare mult cartea, nu cred ca ma pot lungi cu ea cinci zile, dar o sa incerc.
E o carte in care sunt prezenti multi copii, dar pana acum nu e deloc copilaroasa. Imi place cum a inceput, e promitatoare, dar mintea mea in cautare de greseli deja a gasit una: Cum reusesc niste copii care au fost crescuti in custi si traumatizati sa se comporte acum normal?
Citesc si poate voi afla. Ramaneti pe frecventa.
ZIUA TREI
A mai aparut o intrebare buna, pe parcurs ce citeam: Cum pot niste copii cu varste intre 6 si 14 ani sa isi puna nistre intrebari atat de profunde, ca de exemplu daca au fost nascuti sau crescuti in eprubeta?
Hai, ca pe Angel o inteleg, ea citeste ganduri si e normal ca daca aude gandurile unor oameni maturi si savanti pe deasupra sa se maturizeze si ea, dar ceilalti?
Si inca ceva: Daca Angel a petrecut cativa ani la Scoala, citind gandurile tuturor savantilor, de ce nu stie mai multe despre ce sunt ei si cum au venit pe lume?
ZIUA PATRU
Cartea asta e fascinanta. Totul este o cursa contra-cronometru, in care ei trebuie sa isi salveze vietile. Ador descrierea zborului, imi si imaginez ce sentiment de libertate si fascinatie ar trebui sa ai cand zbori.
Lucrurile se complica. Ceva se intampla cu Max. Si multe secrete se contureaza, luptand sa iasa la iveala. Abia astept sa aflu mai multe.
ZIUA CINCI
Maximum Ride e chiar….MAXIMA! Singura mea problema e ca se termina cam in coada de peste si m-a lasat cu o curiozitate imensa in ceea ce priveste ce va urma. Am vreun milion de intrebari, iar o gramada din mistere nu au fost inca elucidate.Nu e corect!

Un comentariu:

Alexandra Ioana spunea...

o vreau si eu:((
dar stau prost cu banii:((