miercuri, 11 iulie 2012

Castigatorul concursului Comori tainuite

Image and video hosting by TinyPic
Am primit multe mailuri de la voi si toate au fost dragute, insa doar unul singur ne-a impresionat.
In opinia noastra, o vacanta de neuitat este una petrecuta intr-o companie frumoasa, pentru ca in definitiv nu conteaza ce ai, ci pe cine ai.
Cristina a avut un raspuns inedit la intrebarea  Care a fost cea mai frumoasa vacanta de pana acum si de ce? si a obtinut de la noi punctajul maxim.


Felicitari! Astept datele tale pe adresa ramona88badea@yahoo.com.
Iar voi, ceilalti, stati pe aproape, chiar daca nu ati castigat, ca se vor mai ivi sanse!
Cartea ne-a fost oferita de Libraria Online Libris, careia ii multumim pe aceasta cale.
Iata raspunsul castigator:



Eram in anul 3 de facultate, dupa sesiunea de restante m-am intors acasa si impreuna cu iubitul meu am decis ca avem nevoie de o vacanta. Nu am mers intr-un loc exotic sau fitos sau mai stiu eu ce, am fost la bunicii lui, intr-un sat unde masinile urca greu iarna si zapada e toata iarna prezenta la geam.
Acolo, m-a cerut in casatorie si eu am zis evident DA! Dupa 4 ani de relatie am decis ca trebuie sa devenim o familie.
Vacanta aceea s-a petrecut anul trecut in februarie si mereu cand ma uit la inelul de logodna imi amintesc de zapada, viscol, sunetul lemnelor trosnind in soba si frumoasa si simpla cerere in casatorie.



2 comentarii:

Cristinab spunea...

multumesc!
toate cele bune! :)

MikuMyuuki spunea...

Cu placere!>:D<

`miku