joi, 12 iulie 2012

Un nou concurs

Abia asteptam sa lansez acest concurs, pentru ca mie una, imi place la nebunie si sper ca si voi veti fi incantati.
Pun la bataie primele doua volume din seria Nemuritorii de Alyson Noel, respectiv Evermore si Luna albastra, carti pe care le-am citit, le am in biblioteca, stau si se umplu de praf si merita sa fie citite de altcineva.


Acest concurs este gen fulger si se va desfasura pe parcursul a cinci zile, astfel:

  • In fiecare zi, intre orele 21:00 si 23:00, se va posta pe blog un citat dintr-o carte.
  • Cel care ghiceste primul despre ce carte este vorba si scrie un comentariu cu raspunsul, va primi 5 puncte.
  • Cel care lasa al doilea comentariu, va primi trei puncte.
  • Dupa 5 zile, cel care are cele mai multe puncte castiga ambele carti.
  • Daca citatul face parte dintr-o serie care are mai multe volume, puteti sa spuneti doar seria,  nu neaparat si volumu. (Exemplu: la un citat din volumul 3 din Cercul secret: Puterea, puteti scrie doar Cercul secret si raspunsul se va lua in calcul)
  • Daca exista mai multi participanti cu acelasi punctaj, prelungim concursul pentru a face departajare intre ei.
  • Daca exista doi participanti cu acelasi punctaj, se pot intelege intre ei sa ia fiecare cate un volum sau facem departajare.
  • Concursul incepe Joi, 12 iulie si se incheie Luni, 16 iulie.

3 comentarii:

!Melamine spunea...

Foarte tare idee :X Imi place Abia astept!! O sa incerc sa imi pun mintea la contributie :))

Crina|| booktwist_ spunea...

Voi incerca si eu, desi nu stiu cat noroc o sa am.

Gya spunea...

super abia astept