miercuri, 18 iulie 2012

Primele 100 de cuvinte(2)

O noua carte, un nou post la rubrica "Primele 100 de cuvinte".
M-am apucat de Maximum Ride, o carte care e draguta si pare promitatoare.


Image and video hosting by TinyPicATENTIE
Dacã îndrãzneşti sã citeşti aceastã carte,
Vei face parte din experiment.
 Ştiu cã asta sunã puţin cam misterios…
Însã asta-i tot ce pot sã-ţi spun în acest moment.
                                Max

Felicitãri! Faptul cã citeşti aceste rânduri înseamnã cã ai fãcut un pas uriaş spre supravieţuirea pânã la urmãtoarea ta zi de naştere. Da, tu, de colo, care rãsfoieşti aceste pagini. Nu pune cartea jos. Vorbesc cât se poate de serios…viaţa ta ar putea depinde de ea…
Asta-i povestea mea, povestea familiei mele, însã ar putea fi, la fel de bine, şi povestea ta. Suntem cu toţii bãgaţi în chestia asta(…)

5 comentarii:

Ştefana Alexandra spunea...

Acum chiar vreau şi eu să mă apuc de catea aceasta, o am şi eu, dar nu ma citit-o.

Şii ai primit un premiu şi o leapşa de la mine aici: http://valsulfluturilor.blogspot.ro/2012/07/libster-blog-award-premiul-si-leapsa.html

Leontina spunea...

Și eu am citit cartea, mi-a plăcut mult :D
Și: http://just-other-things.blogspot.ro/2012/07/libster-blog-awardpremiu-si-leapsa.html

Sara spunea...

Un premiu şi o leapşă pe blogul meu
http://suflet-de-visator.blogspot.ro/2012/07/leapsa-liebster.html
:3

Only Books spunea...

Îmi place atenţionarea, chiar foarte tare ideea!:D

Dee.

Andreeea spunea...

Chiar astazi am inceput sa citesc cartea.