miercuri, 18 iulie 2012

Cinci zile pentru o carte

Sunt momente in care pot devora o carte intr-o zi, dar uneori am si alte treburi si ma lungesc pe cateva zile. Sau ma innebuneste cate un serial (acum sunt indragostita de House) si imi impart timpul liber intre o carte si acel serial.
Am infiintat aceasta rubrica special pentru acele carti pe care le citesc in cateva zile si m-am gandit sa scriu in fiecare zi impresia mea despre ce am citit si un scurt review. 
Acum va intreb pe voi: cum preferati sa postez? Sa scriu in fiecare zi pe blog, sau sa scriu intr-un word si cand termin cartea sa postez tot ce mi-am notat pe parcursul celor cinci zile?

2 comentarii:

angy spunea...

cred ca e mai bine sa le scrii pe toate odata

Ely spunea...

toate impresiile odata. Nu are rost sa postezi zilnic.