vineri, 30 noiembrie 2012

Ultimul articol despre si pentru SuperBlog

Sursa foto: magia-florilor.ro

Dragii mei cititori (dacã mai sunteţi pe aici, cã ȋn ultima vreme am stat cam prost la capitolul feedback), cam asta a fost cu competiţia SuperBlog.

Nu pot sã mã laud cu vreun loc prea sus ȋn clasament, ȋncã nu s-au acordat toate notele, dar cam ştiu ȋn ce ape mã scald. Totuşi, mã pot lãuda cã am rezistat pȃnã la final, ceea ce, o sã rȃdeţi, a fost al naibii de greu.
Norocul meu cã am avut-o pe Miku alãturi, sã tragã de mine cȃnd vroiam sã renunţ, iar eu eram alãturi de ea sã ȋi spun “Nuuu, nu renunţa!” cȃnd o vedeam cã e aproape.
Am intrat ȋn concursul ãsta fãrã sã am idee la ce mã ȋnham, care e dificultatea probelor sau cine sunt ceilalţi concurenţi. Pȃnã la urmã, fiecare a avut punctul sãu forte: unii erau pasionaţi de maşini, alţii de componente PC, alţii au un talent natural pentru care ȋi felicit.

Personal, fix la punctul meu forte(cãrţile, dããã!) am dat mare fail. Au fost ȋnsã, probe care mi-au plãcut foarte mult, iar aici amintesc LuxuryGifts: Poveste de Craciun – Bijuteria care mi-a schimbat viata şi Delaco: Esti Fan Branza?
Vorbeam cu o amicã zilele trecute cã ȋn concursul ãsta m-am simţit ca ȋn liceu, ȋn ceea ce priveşte notele: am excelat la vreo douã materii (probe, ȋn cazul ãsta), iar ȋn rest, am fost undeva peste nota 7 (70, aici). Am avut o notã de 68 şi am vrut sã fac contestaţie, sã nu ȋmi strice media, dar m-am trezit prea tȃrziu.
Ce aş vrea sã se schimbe? Mi-ar plãcea ȋn viitor probe care sã cearã multã creativitate şi mai puţine date tehnice. Cu toate cã mi-au fost de ajutor, am surprins vreo doi tipi povestindu-ne despre funcţionarea motorului la Toyota hibride, despre care mã documentasem anterior pentru concurs.

Din obsesia mea pentru punctualitate, am scris unele probe pe fugã, pentru cã pur şi simplu nu aveam timp, iar asta s-a vãzut. Am realizat cã dacã mai amȃnam puţin, putea ieşi mult mai bine. Am verificat proverbul “graba stricã treaba” şi acum ştiu pentru viitor.
A fost dificil, dar frumos. Am avut emoţii, m-am entuziasmat, m-am dat cu capul de pereţi, uneori, dar a fost o experienţã care a meritat.
Mi-ar plãcea ca aceastã competiţie sã de desfãşoare de douã ori pe an, iar a doua ediţie sã fie undeva prin varã.
Dacã ar trebui sã aleg sponsorul preferat, aş alege LuxuryGifts, pentru cã a avut probe frumoase, care au cerut multã creativitate. I-aş dãruit acest aranjament floral elegant şi plin de imaginaţie, aşa cum au fost şi probele sale.



De pe data de 5 decembrie vom reveni la normal cu blogul, am pregãtit recenzii, interviuri cu scriitori, recomandãri, iar dacã sunteţi cuminţi, vã aduce Moş Nicolae şi un concurs.

Un comentariu:

Claudia spunea...

Multumim frumos pentru participare si feedback! :)