duminică, 11 noiembrie 2012

Mens sana in corpore sano


Articol in cadrul concursului SuperBlog 2012
Sursa Foto: real-hypermarket.ro

În prezent, românii sunt printre cei mai sportivi oameni din lume. Sporturile la care excelează sunt: aruncatul cu privirea, săritul cu gura, plimbările în aer liber cu maşina, sportul din ziar, „goana după funcţii”(Valeriu Butulescu), fuga de responsabilităţi.

Personal, mă bazez pe proverbul care susţine că mersul pe jos face piciorul frumos şi încerc să merg cât mai mult. Chestia asta îmi iese mai mult vara decât iarna, când frigul îmi ia tot cheful. Am acasă câteva aparate: o bancă de abdomene, un stepper şi un aparat pentru masaj. Îmi doresc de ceva timp să îmi cumpăr o bicicletă pentru fitness şi o bandă de alergare.

Bicicleta din oferta Real are computer cu cinci funcţii: viteză, timp, distanţă, calorii, scan. Ar fi o idee, ca după ce mănânc o prăjitură, să mă urc pe bicicletă şi să pedalez în timp ce mă uit la serialul preferat, iar aceasta să îmi spună exact câte calorii am ars.

Banda din aceeaşi ofertă are şi ea computer pentru calcularea caloriilor, şi în plus e pliabilă, un lucru foarte bun, pentru că nu ar ocupa mult loc.

Cu toate aceste aparate, aş putea deschide o sală de fitness, să facă alţii sport, că eu am inventat un sport nou: fitnessul pe sărite, adică mai mult nu, decât da.

Nu pot să spun că fac prea mult sport, dar am noroc cu un stil de viaţă activ şi un job care mă ţine cinci ore în picioare, plus poftă de mâncare redusă în condiţii de stress.


Niciun comentariu: