vineri, 2 noiembrie 2012

Trei lucruri pe care le-as schimba la SpringShop.ro

Articol scris in cadrul concursului SuperBlog 2012
Foto: springshop.ro



SpringShop.ro.Un website de unde poţi cumpãra un magazin online la cheie.

SpringShop AfilierePrima impresie ar fi cã este un site serios, bine structurat şi echilibrat. Informaţia este uşor de ȋnţeles, are suficiente amãnunte pentru a fi explicativã, dar nu atât de multe ȋncât sã te ȋncarce cu chestii inutile sau sã te oboseascã.

Ȋmi place acel video, clarificã informaţia şi o face mai dezirabilã. Ȋmpãrţirea pe trei chenare, numerotate, o face mai uşor de parcurs decât dacã ar “curge” pur şi simplu pe mai multe rânduri, la fel şi butoanele cãtre reţelele se socializare, sunt ordonate şi uşor de accesat.
Ce aş schimba?
  • ·        Fondul, ȋn primul rând. E un pitic de-al meu, nu ȋmi place fondul alb, e rece, ca un spital, şi oboseşte ochii. (ochii mei, cel puţin). Aş alege un bej, roz sau portocaliu pal, poate chiar gri.
  • ·        Mascota site-ului, (omuleţul care apare ȋn video şi la afilieri), aş face-o mai coloratã şi mai animatã, pentru a atrage atenţia, aş plasa-o pe prima paginã, cu un mesaj care prezintã pe scurt istoricul site-ului, apoi pe fiecare paginã ȋn parte, cu câte un mesaj scurt despre acea paginã, câteva cuvinte care sã cuprindã esenţa paginii.
  • ·        Aş muta mai la dreapta butonul de Contact, astfel ȋncât sã fie ultimul, iar imediat ȋnaintea lui sã fie cel de Suport. Nu am un argument prea valid pentru asta, doar cã aşa sunt structurate majoritatea site-urilor, şi parcã m-am obişnuit sã se afle acolo.
  • ·        Aş adãuga un buton “Back to top” pe Platformã, care sã mã ducã la ȋnceputul paginii fãrã sã fie nevoie sã merg cu scroll.

Acum, mi s-a ȋntâmplat o chestie ciudatã: când am accesat site-ul de pe laptopul meu, a fost foarte ok, arãta bine. Apoi, am intrat de pe un desktop şi fontul site-ului arãta ciudat, unele diacritice aveau alt font şi altã culoare decât restul.(foto)

  • ·        Aş schimba/repara fontul şi aş ȋncerca sã scriu cu un roşu ȋnchis (pe fundal bej, ar arãta bine) informaţiile care sunt cele mai importante, sau ofertele care ar trebui sã iasã ȋn evidenţã, sã atragã.

Cam acestea ar fi schimbãrile pe care le-aş aduce la site-ul SpringShop.ro

Niciun comentariu: