miercuri, 28 martie 2012

Recenzie-interviu: Cercul secret-Captiva

Image and video hosting by TinyPicCercul secret-Captiva


Ramona: Pentru ca muream de curiozitate sa vad cum se continua actiunea din primul volum si daca va reusi Cassie sa faca fata santajului lui Faye.
Miku: Simplu: prima carte fascineaza. Trebuie ca a doua sa aiba un subiect la fel sau chiar mai bun, de fapt, continuarea trebuia sa fie cel putin exploziva, asa ca nu am putut spune nu.



Ramona: La fel de frumoasa ca primul volum. Actiunea curge cu viteza, personajele evolueaza usor fata de primul volum, iar lucrurile se complica tot mai mult- rezulta combinatia perfecta pentru o povetse frumoasa.
Miku: Imi place aceasta serie. Iarasi, comparativ cu “Jurnalele Vampirilor”, este clar superioara. Autoarea reuseste sa atraga atentia intr-un altfel de mod.




Ramona: Greu. Cassie e prea slaba pentru gustul meu, Faye prea malefica, iar Diana prea oarba; nu isi da seama ce se intampla in jurul ei. Dar fiecare personaj  este construit astfel incat sa contribuie la intriga si sunt foarte interesante, chiar daca le critic eu :)). Cred ca in acest volum personajul meu prefarat este Adam, care in continuare ramane misterios si greu de descifrat.
Miku: Imi place de Cassie. Pare o fata banala, dar ea evolueaza. Isi dezvolta un fel de imunitate in fata raului si la final, cu tóate ca Faye aproape o ucide sentimental, nu pare sa cedeze. Oricum, Cassie chiar e un personaj complex.



Ramona: Faye. Nu ma asteptam sa mearga atat de departe pentru a obtine ce vrea.
Miku: Nick. E diferit. E genul meu – retras, la locul lui, poate chiar infiorator. Dar se dovedeste a fi de incredere. Si de treaba.



Ramona: O carte la fel de atractiva, intriganta si savuroasa precum prima. Chiar merita.
Miku: Recomand aceasta carte, la fel ca si pe prima. Imi place mult, imi palce subiectul. Chiar daca varsta pentru care e scrisa este in jurul a 14 ani, cartea poate fi la fel de bine citita si de cineva la 30 ani.




Ramona: 4/5
Miku:4/5

Niciun comentariu: