joi, 8 martie 2012

Biblioteca noastra: Miku

La sugestia Mariei S. eu si Ramona vom posta cateva fotografii cu bibliotecile noastre. :)
Daca aici sunt prezentate cartile noastre, in aceste posturi va vom arata biblioteca noastra reala.
Biblioteca mea e inca la inceput, si asta pentru ca preturile cartilor sunt destul de mari pentru bugetul meu, mai ales ca vreau sa-mi fac biblioteca din cumparate doar de mine.

Imi place sa aranjez cartile din biblioteca in diferite moduri si le schimb designul destul de des...





Iar aici sunt cartile pe care le citesc acum sau care urmeaza a fi citite. Cele din stanga tocmai le-am primit spre citire de la Ramona.
`miku

3 comentarii:

Niahara spunea...

Wow! Absolut wow! Arata atat de bine si de interesant. Imi dau seama cat de monotona este biblioteca mea in felul asta :)

MikuMyuuki spunea...

Nu cred ca o biblioteca poate fi monotona. Sunt atatea titluri care o diversifica...
Poate o sa facem un concurs cu biblioteci ale cititorilor in viitorul apropiat.
`miku

Anonim spunea...

OO mersi ca m-ati ascultat, chiar nu stiam cu ce sa-mi mai umplu biblioteca si voi erati singura mea solutie.Am vazut acolo "Ultimul cantec" deci aia va fi urmatoarea mea victima:)) Meersi:*:*