marți, 13 martie 2012

Nu mi se pare normal



Nu mi se pare normal ca adminii blogurilor de carti sa se foloseasca de aceste bloguri pentru a fi votati in diverse concursuri de pe alte bloguri...tot de carti. Ori reusesti prin fortele proprii, ori...nu. E legea vietii.
Nu ar trebui ca faptul ca ai un blog de carti sa conteze intr-un concurs, de exemplu, de fotografie sau de recenzie. Mi se pare penibila milogeala asta Va rog votati-ma si pe mine in concursul X. Si dupa aia cu o surpriza prefacuta: Vaai, am castigat, nu ma asteptam.
Daca meriti sa fii votat, vei fi. Asta e scopul sondajului, participarea ta (recenzie, poza, etc) sa fie apreciata de cei care viziteaza blogul resptectiv. Dar asta se transforma intr-un concurs Cine are mai multi prieteni.
Nu vreau sa starnesc un scandal sau sa fac o campanie Nu mai puneti amicii sa va voteze. Spun doar ca nu mi se pare normal, nici etic, nici corect. Dar asta e.
Eu nu am pus niciodata pe nimeni sa ma voteze, si de asta nu am castigat nimic pe nicaieri. Dar asta e. Imi place sa castig ceva prin propriile forte. Si daca nu castig, muncesc, fac pe dracu' in patru si imi cumpar cartea. Si asta e.
Si normal ca ma oftic fiindca mi se pare ca eram indreptatita sa castig, sau poate sa ma aflu printre primii, dar, din nou...asta e.Ca daca asta e, alta nu e.
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.

Niciun comentariu: