miercuri, 7 martie 2012

Castigatorul concursului de comentarii

Nemira - Placerea lecturii

Castigatorul concursului de comentarii este: KAMY Z.

Ea va primi reducerea de 50% la oricare 3 carti de la Editura Nemira.
Iata citatele pe care le-a trimis:

KAMY Z
Prima poruncă: Să aştepţi oricât.
A doua poruncă: Să aştepţi orice.
A treia poruncă: Să nu-ţi aminteşti, în schimb, orice. Nu sunt bune decât amintirile care te ajută să trăieşti în prezent.

Octavian Paler-Viaţa pe un peron
Oricât de frumoasă ar fi o melodie, vine o clipă când ea e acoperită de tăcere.

Octavian Paler-Viaţa pe un peron
Dragostea e o luptă între două suflete şi între două trupuri în care uneori nu e niciun învingător, alteori nu e niciun învins.
Octavian Paler-Viaţa pe un peron
Nimic nu durează în suflet. Până şi cea mai verificată încredere poate fi anulată de un sigur gest. Mircea Eliade- Maitreyi
Cum te-aş putea eu pierde pe tine, când tu eşti soarele meu, când razele tale mă încălzesc pe acest drum de ţară? Cum să uit eu soarele? Mircea Eliade- Maitreyi



Punctaj:
KamyZ: 44 pct
MissMo: 43pct
Ioana: 30 pct
Piece of me: 39 pct
Popescu Maria: 35 pct
Steph: 25 pct
Andreea: 42 pct
Becca: 29 pct
Elysa: 30 pct

Iti voi trimite cat mai curand un replay la mailul pe care mi l-ai trimis cu citate, pentru a-ti da codul de reducere.
Felicitari!

Niciun comentariu: