miercuri, 8 februarie 2012

Suspiciuni



Volumul 1: Lux


Anna Godbersen isi instalează decorul in New York-ul secolului al XIX-lea, in lumea inaltei societati din Manhattan, guvernata de iubiri interzise si intrigi complexe. Intr-o lume a luxului si a tradarii, in care aparentele sunt totul, iar incalcarea codului social este supremul pacat.


La Nemira, cu 10% reducere.


Volumul 2: Suspiciuni


Moartea neasteptata a lui Elizabeth Holland, rasfatata inaltei societati din Manhattan, a starnit zvonuri otravite, aruncand suspiciuni asupra tuturor. Sora sa Diana, pasionala si rebela, este singura sansa a familiei de a-si recastiga statutul social. Seducatoarea Penelope Hayes, prietena cea mai buna a lui Elizabeth si ultima persoana care a vazut-o in viata, e hotarata sa isi insuseasca tot ceea ce prietena ei lasase in urma... chiar si pe bogatul ei logodnic, Henry Schoonmaker. 


Acum la Nemira cu 65% reducere!!

4 comentarii:

Niahara spunea...

Mi-am comandat si eu aceste doua carti de la Nemira. Par foarte interesante.

Apy spunea...

http://apyblog.blogspot.com/2012/02/concurs-libris-2.html concurs libris sper sa participi >:D<

Sookie spunea...

Si eu am cartile, nu am ajuns insa sa le citesc. Vor mai continua cei de la Nemira seria, ca de mult timp ne se mai aude nimic....

Ramona spunea...

@Apy: m-am inscris deja la concurs acum cateva zile :))
@Sookie: nu stiu nimic despre continuarea seriei, dar o sa ma interesez si daca aflu ceva fac un post.