luni, 13 februarie 2012

Draga John

Draga JohnUn scriitor romantic fara egal: Nicholas Sparks.
John, un tânãr rebel si confuz, renuntã la scoalã si se înroleazã în armatã, nestiind ce altceva sã facã în viatã, pânã când o întâlneste pe fata visurilor sale, Savannah. Atractia reciprocã se transformã rapid într-o dragoste puternicã, iar Savannah hotãrãste sã-l astepte pe John sã-si îndeplineascã datoria fatã de tarã.
Dar tragedia din 11 septembrie schimbã totul. John simte cã trebuie sã rãmânã alãturi de camarazii lui în aceste momente si se înroleazã pentru încã doi ani. Din nefericire pentru el, între timp, viata merge mai departe pentru Savannah care se îndrãgosteste de altcineva.
Scrisoarea care începea cu „Dragã John“ frânge o inimã si schimbã pentru totdeauna douã vieti. Întors acasã, John trebuie sã se obisnuiascã cu ideea cã Savannah, acum o femeie mãritatã, este dragostea lui adevãratã si sã ia cea mai dificilã decizie din viata lui.

3 comentarii:

Cristina M. spunea...

Din nou am vazut filmul, dar nu am citit cartea, cel putin nu inca, dar mi-ar placea. Filmul pot zice ca m-a emotionat pana la lacrimi. Din descriere pare ca povestea difera de la carte la film...insa nu cred ca e un lucru rau. Ador felul in care scrie Nicholas Sparks, de la el am citit si va recomand Jurnalul (The Notebook - aceasta pur si simplu m-a fascinat) si Nopti in Rodanthe.

Sookie spunea...

Si eu am vazut filmul, insa l-am perceput ca fiind putin plictisitor. Poate prea putine evenimente pentru un film insa suficiente pentru o carte. Mi-a placut in schimb la nebunie The Notebook, ecranizarea, despre care aminteste si Cristina

Sara spunea...

nicholas sparks e un geniu