miercuri, 8 februarie 2012

Promotii la Libris

Dat fiind ca se apropie luna martie, a cadourilor pentru mame, surori, prietene-fete, in general, am gasit cateva carti foarte dragute care ar fi potrivite ca si cadou:
Vei fi mereu mama mea Vei fi mereu sora mea  Vei Fi Mereu Fiica Mea
Pentru o minunata mama - Helen ExleyPentru iubirea meaEu si mama mea
   

Aleph - Paulo Coelho Apa pentru elefanti - Sara ... Alchimistul - Paulo Coelho
Si alte 990 de titluri.

De la Rao, 80 de titluri, printre care:

In tara norului alb - Sarah Lark Fata salbatica - Linda Newbery - Pentru tine
Dragoste la prima vedere - Nicholas Sparks Nopti in Rodanthe - Nicholas Sparks O plimbare de neuitat - Nicholas Sparks



Mic dejun la Tiffany - Truman Capote Spargatorul de gheata. Cine a declansat al doilea raboi mondial? - Victor Suvorov


 Jocurile foamei - Suzanne ...  Jocurile foamei - Revolta - ...  Jocurile foamei - Sfidarea - ...
Hotel Transilvania - Chelsea ...Puterea celor sase - Pittacus ... Carrie - Stephen King

Niciun comentariu: