joi, 2 februarie 2012

Altfel de poezii


Pentru aceasta rubrica, am gasit doua poezii frumoase, foarte expresive, scrise de Madalina.






Ochii ciopliti din lacrimi
se ascund sub crengile tamplelor tale,
copac al vremurilor de mult trecute.
Obosita intind mana dupa un ceas
ce nu mai ticaie in sensul bun
De fapt...s-a oprit...

Priveste cu mine


Citind in ochii tai indiferenta,
Am incercat sa te iubesc mai putin.
Imi aluneca,imi fulgera prin minte
Mii si mii de vorbe,de cuvinte...
-acum incerc..dar maine?-
Maine vom cerceta privirea rece
a unui...suflet ce nu percepe,
ca eu nu am aer,nu mai sunt;
Oricat incerc;
privirea mea se inalta acolo sus,iubirea si ea se inalta
Priveste si tu suflet amarat
macar o clipa cum noi...
Ne incaltam in dragoste,
Si ne imbracam in iubire.

Daca aveti si voi poezii frumoase si vreti sa fie publicate pe blog, trimiteti-le pe mail la ramona.miku@yahoo.com sau pe mess la ramona88badea

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce frumos scrie:x