marți, 14 februarie 2012

Fragment din mesajul de la Paulo Coelho de Valentine's day


-De ce e nevoie sa ne ascultam inimile?a intrebat baiatul cand au facut tabara in acea zi.
-Pentru ca oriunde este inima ta, acolo va fi si comoara.
-Dar inima mea e agitata, a zis baiatul.Are vise,emotii, e atrasa de o femeie din desert.Imi cere lucruri, ma tine treaz multe nopti, cand ma gandesc la ea.
-Asta e bine, inseamna ca inima ta e vie.Continua sa asculti ce iti spune.


Extras din Alchimistul.
Intreg mesajul, in limba engleza, aici.

4 comentarii:

Sookie spunea...

Am citit aceasta carte "Alchimistul". Parca fiecare propozitie merita tinuta minte. Il fiecare cuvant pe care il rosteste Coelho spune ceva profund, memorabil, despre viata si ceea ce merita cu adevarat. Frumos citatul ales de voi!

Ramona spunea...

Paulo Coelho e scriitorul meu preferat. Citatul este cel pe care l-a postat scriitorul pe blogul lui astazi.

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Ador citatul. Se pare ca merita citita cartea :)

Cristina M. spunea...

Cat de frumos...de mult vreau sa citesc Alchimistul, dar tot am amanat momentul. Citatul acesta m-a convins :)