vineri, 24 februarie 2012

Ángel- L. A. Weatherly

Ángel- L. A. Weatherly
Ingerii sunt printre noi: frumosi, magnifici si irezistibili.

Willow stie ca e diferita de celelalte fete, si asta nu doar din cauza ca e pasionata de mecanica auto.
Willow are un dar. Ea poate vedea viitorul unei persoane, ii poate vedea visele, sperantele si regretele, cu o singura atingere.
Dar ea nu are idee de unde provine aceasta putere.
Pana cand il intalalneste pe Alex...
Alex este unul dintre putinii care stie adevarul despre ingeri.
Stie secretul lui Willow, iar misiunea lui este sa o opreasca.
Fortele intunecate din interiorul lui Willow o fac periculoasa...si irezistibila.
In ciuda propriilor convingeri, Alex se indragosteste de cel mai mare dusman al sau.

Am descoperit intamplator aceasta carte, dar mi-a placut mult descrierea si m-am gandit sa v-o prezint.
ANGEL book cover
Din cate stiu, cartea nu a aparut in Romania, eu nu am auzit de ea. Dar ar fi tare sa fie tradusa si publicata si la noi, ce ziceti?
Pe mine pur si simplu m-a fascinat.

Prima coperta este cea din Spania (sursa), iar cea de a doua este de pe site-ul autoarei.(sursa)

2 comentarii:

Sara spunea...

pare chiar tare

Cristina M. spunea...

Sper sa apara si la noi. Imi place prima coperta.