sâmbătă, 11 februarie 2012

Casa noptii


Seria "Casa Noptii" de P.C. Cast si Kristin Cast

O carte cu vampiri sau o carte pentru adolescenti? Ce sa fie? Amandoua. Scriitoarele reusesc sa ne poarte in lumea fascinanta a vampirilor si in acelas timp sa descrie problemele mai mult sau mai putin obisnuite ale adolescentilor. O carte frumos scrisa, usor de citit, cu pasaje amuzante, pe care nu o vei mai putea lasa din mana odata ce incepi sa o citesti.
Zoey isi dorea doar sa fie o fata normala. Insa lumea ei s-a intors pe dos in momentul in care a fost Insemnata de catre Vanator si obligata sa devina vampir si sa locuiasca in Casa Noptii.

Si-a dorit atunci sa fie un vampir normal, daca exista asa ceva. Sa se integreze, sa isi faca prieteni si sa nu iasa in evidenta cu nimic. Insa Nyx, zeita vampirilor, avea alte planuri pentru ea.
In curand Zoey descopera ca este foarte deosebita, mai puternica decat restul novicilor, iar asta atrage dupa sine multe responsabilitati.

CITAT: 
Atunci l-am văzut. De mortăciune vorbesc. Bun, mi-am dat seama destul de repede că nu era mort de fapt şi de drept. Era zombi. Sau neuman. Mă rog. Oamenii de ştiinţă spun una, oamenii obişnuiţi spun alta, dar în esenţă ideea e aceeaşi. Chiar dacă n-aş fi simţit forţa şi întunecimea pe care le emana, ar fi fost de-a dreptul imposibil să nu-i observ Semnul, semiluna albastru-safirie de pe frunte şi, în plus, desenul ca un antrelac* din jurul ochilor săi la fel de albaştri. Era vampir, ba chiar mai rău de atât, era un Vânător.
Rahat! Şi mai stătea şi lângă vestiarul meu.
- Zoey, pe toţi dracii, chiar nu mă asculţi!
Apoi vampirul a început să vorbească, iar vorbele sale ceremonioase s-au prelins între noi ameninţătoare şi ademenitoare, asemenea sângelui amestecat cu ciocolată caldă.
- Zoey Montgomery! Noaptea te-a ales pe tine, iar moartea îţi va fi zămislire. Noaptea te cheamă. Pleacă-ţi urechea la glasul ei îmbătător! îmbrăţişează-ţi soarta în Casa Nopţii!

2 comentarii:

Sara spunea...

Am citit primele doua volume si sunt tari. Dar nu devin plictisitoare pe parcurs fiind asa multe?

Ramona spunea...

Doar putin,pe la ultimul volum.