duminică, 28 octombrie 2012

Wake Up To A Better World

Articol scris in cadrul concursului SuperBlog2012

Sursa foto1: nh-hotels.com
Sursa foto2: ultramarine.ro


Ȋn clipele ȋn care mã simt obositã, atât de obositã ȋncât adorm ȋn picioare (la propiu!) ȋn autobuz, de obicei plecând de la facultate sau de la jobul unu cãtre jobul numãrul doi, ȋmi imaginez cum ar fi sã-mi iau o vacanţã ȋn care sã stau.Şi sã stau…
Room - NH PragueNiciodatã nu am stat ȋn pat o zi ȋntreagã, nici când am fost bolnavã, nici la apendicitã, nici când am avut mâna ruptã sau piciorul fisurat. Mã ȋntreb cum ar fi sã staaaai aşa, toatã ziua, şi sã nu faci nimic, iar ȋn timp ce mã ȋndrept spre job ȋncercând sã ȋmi compun un zâmbet ca sã nu se sperie copiii de mine, ȋmi dau rãspunsul: plictisitor.

Ȋn afarã de momentele de obosealã, ȋn care visez sã stau degeaba, mi-ar plãcea sã vizitez Brazilia, nu ştiu exact ce mã atrage la acel loc, am o teorie care implicã nişte vieţi anterioare ȋn care nici eu nu cred pe deplin şi multe explicaţii, iar asta conteazã mai puţin.

Ȋmi imaginez cum ar fi sã castig un concurs având drept premiu un voucher de cãlãtorie cãtre Rio de Janeiro şi sã mã cazez ȋntr-unul din hotelurile lanţului international NHHoteles. Visez la confort, nu neapãrat la eleganţã, iar confortul se mãsoarã şi ȋn zâmete, bunã-dispoziţie, intenţii frumoase.
Gãsesc de fiecare data la fel de fascinantã iubirea faţã de planetã, de mediul ȋnconjurãtor, de oameni, şi de fiecare data sunt ȋncântatã cã sunt oameni care fac ceva ȋn acest sens.


Cred cã ar fi o cãlãtorie plãcutã şi odihnitoare, coloratã cu zâmbete, un repaus binemeritat de la viaţa de zi cu zi, o viaţã alertã şi nepãsãtoare la problemele celor din jur.
NH Hoteles lasã impresia cã le pasã, iar timpul petrecut alãturi de astfel de oameni este ȋntotdeauna o plãcere, o cascadã de energie, un loc de unde pleci cu baterille ȋncãrcate şi forţa de a ȋnfrunta altfel de oameni…cãrora nu le pasã.

Niciun comentariu: