luni, 1 octombrie 2012

Lucrurile de care ne inconjuram ne reprezinta si transmit ceva despre noi.…


Articol in cadrul concursului SuperBlog2012.


Lucrurile de care ne înconjurãm ne reprezintã şi transmit ceva despre noi.…şi nu doar lucrurile, ci şi oamenii. Tot ceea ce se aflã în jurul nostru ne defineşte, de la cãrţile pe care le citim(dacã le citim), la filmele care ne plac, muzica preferatã si prietenii cei mai buni.
Prietenii noştri sunt o micã parte din noi pe care ne este teamã sã o exteriorizãm; vedem în ei o caracteristicã a noastrã şi ne place sã ne petrecem timpul cu ei pentru cã ne completeazã.
De când mã ştiu, am pus preţ pe prietenie aproape mai mult decât pe orice altceva. Am avut anumite criterii dupã care mi-am ales prietenii, însã au fost şi excepţii, care au intrat în viaţa mea fãrã sã fie chemate şi au rãmas acolo, gãsindu-şi un loc  într-o lume de care pãrea cã nu aparţin: lumea mea.
Unul dintre acei prieteni, cãruia îi vom spune în continuare A., s-a fãcut remarcat printr-o serie de calitãţi şi defecte care îl fac unic şi de nepreţuit, iar acelei persoane în mod cert i s-ar potrivi Toyota Avensis.(pãcat cã nu are încã vârsta legalã pentru a o conduce.)
Motivul pentru care am asociat persoana cu maşina este asemãnarea dintre cele douã:  A. este sofisticatã şi carismaticã, cu un farmec aparte, inteligentã şi puternicã. E un izvor de suprize plãcute şi confort psihic şi e o plãcere sã te afli în preajma ei.
Ea e specialã pentru mine deoarece e diferitã, iar povestea ei de viaţã e o lecţie pentru mine, un colac de salvare de care mã agãţ de fiecare data când am nevoie şi de fiecare data mã duce în siguranţã la mal.
E fascinantã şi plinã de emoţie, un tsunami într-o lume prea tãcutã, o avalanşã de sentimente bine ascunse, un înotãtor în ape adânci şi învolburate, un alergãtor de cursã lungã.
Clar, aş vedea-o la volanul unei Toyota Avensis. Ne-am vedea plecând undeva departe, aş vede-o conducând spre oraşul pe care-l viseazã.


sursa fotografiei: Toyota.ro

Niciun comentariu: