sâmbătă, 13 octombrie 2012

30 Days writing about books

Pleci in vacanta pentru trei luni si iti poti lua doar trei carti. Care sunt acelea? De asemenea, precizeaza daca le-ai citit deja si ai vrea sa le recitesti, sau ce asteptari ai de la ele si de ce le-ai ales.


Mi-as lua The Casual Vacancy de J.K. Rowling, pentru ca am incredere in aceasta scriitoare si as miza pe faptul ca acea carte nu ma va dezamagi.
Apoi, as mai lua ultimul volum din Academia vampirilor de Richelle Mead, Sacrificul final, pentru ca am o pofta nebuna sa o recitesc.
Si mi-as mai lua Rosu de rubin de Kerstin Gier, pentru ca am inceput sa citesc din ea de curand si pare o carte promitatoare.

Probabil as citi aceste carti in cateva zile, acum depinde si ce ar presupune vacanta si cat timp as avea de citit, iar in urmatoarele zile as scrie un roman, o combinatie intre cele trei mentionate mai sus. Nu ma puneti la incercare, sa nu va speriati de rezultat.:))

Niciun comentariu: