sâmbătă, 13 octombrie 2012

Tu cum iti alegi Laptopul potrivit?


Articol in cadrul concursului SuperBlog2012

Pentru mine, laptopul este în primul rând contactul permanent cu creaţia, fie cã este vorba de romanul la care scriu, de poeziil sau de diferitele articole de pe blog. Apoi, laptopul meu înseamnã relaxare, înseamnã serialele pe care le vizionez, noutãţile pe care le aflu despre cãrţile mele preferate şi nu în ultimul rând, înseamnã veşti de la prietenii mei, primite citindu-le blogurile sau vorbind cu ei pe diverse reţele de socializare.
Laptop Sony VAIO SVE1111M1EW, AMD Dual Core E2-1800, 500GB, 4096MB, Windows 7 Home PremiumȊmi doresc un laptop uşor, pe care sã îl pot cãra dupã mine oriunde fãrã sã mã cocoşeze, pentru cã nu ştiu niciodatã unde şi cum mã va lovi creaţia.
Din când în când, mã mai pãleşte dorinţa de a juca Gothic sau Diablo, iar laptopul meu ar trebui sã se împace bine cu acestea. Bine, acum nu cred cã mai este cazul sã îmi fac probleme, dar în urmã cu câţiva ani mã mai trezeam cã nu are desktopul meu placã video suficient de bunã ca sã îmi suporte diverse jocuri.
Acum dacã aş spune cã alegerea laptopului se limiteazã doar la detalii tehnice aş fi ipocritã, pentru cã am, ca toatã lumea, cred, o parte mai superficialã care mã îndeamnã sã aleg “ambalajul” mai frumos, mai atrãgãtor.
Cam astea ar fi criteriile mele de alegere a unui laptop, la care se mai adaugã criteriile fratelui meu, care mã însoţeşte la astfel de cumpãrãturi, un mai bun cunoscãtor al acestui domeniu decât mine.

Niciun comentariu: