luni, 5 august 2013

Provocarea verii- Ziua 3

3. Daca ar fi sa recomanzi un film perfect pentru o zi torida de vara, care ar fi acela si de ce? (Eventual, spune-ne si cateva cuvinte despre actiunea filmului)



 Sex and the City (și Sex and the City 2), cu siguranță perfecte pentru zilele toride de vară. Probabil două dintre puținele filme pe care le-aș revedea, Sex and the City m-a captat de la primul minut. Prima oară am văzut filmele, abia apoi m-am apucat de serial și între timp am devenit o mega-fană.
Serialul și filmele se bazează pe cartea cu aceeași nume, scrisă de Candace Bushnell și spune povestea a patru prietene cu vârste între treizeci și patruzeci de ani (în filme, vârstele lor au ceva mai mulți ani). Cu toate că la prima vedere ar părea neinteresant (să fim serioși, patruzeci de ani?), filmele nu te lasă să respiri nici măcar o secundă, având replici directe, amuzante și, de cele mai multe ori, cu conotații sexuale.


 De fapt, întreaga acțiune se învârte în jurul sexului și a articolelor pe care Carrie Bradshow, personajul principal, le scrie în rubrica sa Sex and the City a unei reviste mondene. 


Un film și un serial perfect pentru vară, când imaginația noastră alături de căldura verii sunt ridicate la cote maxime.



“Van Helsing”(2004). Am auzit multã lume spunând cã e un film prost, dar mie mi-a placut la nebunie. L-am vãzut de cel puţin 5 ori în decursul a 5 ani si aş avea chef sã îl mai vãd încã o datã.
Despre ce e vorba: faimosul vânãtor de vampiri Abraham Van Helsing merge în Transilvania pentru a-l înfrunta pe Contele Dracula. Dar ce va gãsi acolo va fi cu mult mai mult decât îşi putea imagina: vampiri, vârcolaci şi sã nu uitãm de Frankenstein. Ȋn vârtejul de acţiune se va ţese şi o frumoasã şi tristã poveste de dragoste.



Și dacã tot suntem pe “frecvenţa” vampirilor, ar merge şi ceva mai serios: “Bram Stocker’s Dracula”(1992)
Ambele filme au o distribuţie foarte bunã: Hugh Jackman şi Kate Beckinsale în “Van Helsing”, Gary Oldman şi Winona Ryder în "Dracula."

 Scena mea preferata:


Niciun comentariu: