vineri, 23 august 2013

Concurs de creatie

La cererea publicului (ce dubios suna asta), un concurs de creatie!

Premiile vor fi doua ebook-uri si doua audiobook-uri, toate in engleza.

Ebook-uri:

 

Audiobook-uri:

 

Acum cerintele:

O compunere/poveste scrisa la persoana I, care aiba intre 5000-9000 de caractere cu spatii si sa inceapa sau se incheie asa:

Nu am crezut niciodata ca voi fi nevoit/a sa fac asta. Dar as face-o din nou. Privind in urma, realizez cat de mult m-am schimbat. Asta a fost cea mai nebuneasca, periculoasa si neobisnuita vara de pana acum. Au fost trei luni in care am realizat care este diferenta dintre a trai si a supravietui. Au fost trei luni in care am trait cu gustul adrenalinei pe limba si de care imi voi aminti de fiecare data cu aceeasi emotie.

Perioada de desfasurare: 23-29 august 2013.

Modalitatea de alegere a castigatorului: prin jurizare. Eu, impreuna cu Miku si Adry, vom citi povestile si vom acorda note de la 1 la 10, apoi vom face o medie. Cel care are media cea mai mare castiga.

Creatiile pot fi trimise pe mail la ramona88badea@yahoo.com sau pe Facebook, in mesaj privat. Data limita este 29 august, ora 23:30.

Niciun comentariu: