marți, 10 ianuarie 2012

Concurs




Ce trebuie sa faceti pentru a castiga aceasta carte?


Sa urmariti blogul, sa cititi,sa comentati, sa ne ajutati sa il facem cunoscut si sa il imbunatatim.


Cum?


Ne lasati un comentariu mai jos cu numele/nickul cu care ne urmariti blogul (GFC-Google Friend Connect)


Punctaje:



  • Va primi cate un punct fiecare comentariu scurt.(Doua randuri sau mai putin. Exemplu: "Imi place aceasta carte", "Vreau sa imi cumpar aceasta carte")
  • Va primi cate 2 puncte fiecare comentariu lung.(Mai mult de doua randuri. Exemplu:"Imi place aceasta carte, are un stil aparte, o intriga complexa, iar personajul principal este genul de personaj de care te indragostesti din prima clipa si nu il uiti prea usor.", "As vrea sa imi cumpar aceasta carte, imi place ideea si am citit multe critici pozitive, iar despre scriitoare am auzit ca a fost premiata.")
  • Va primi 5 puncte fiecare comentariu care va aduce o informatie, cu specificatia ca informatia trebuie sa fie reala si de actualitate.(Exemplu: "Am auzit ca va fi publicat anul acesta volumul 2 din seria X.")
  • Va primi 5 puncte fiecare cititor care ne urmareste prin GFC.
  • Daca aveti sugestii/idei pentru blog, acestea vor primi intre 1 si 10 puncte, in functie de cat de valoroase le-am considerat.(Exemplu: idei de rubrici noi)
  • Va primi 10 puncte fiecare participant care scrie despre concursul nostru pe blogul sau ori pe Facebook.(se admit maxim 3 postari)
  • Va primi 5 puncte fiecare concurent care ne propune spre recenzie o poveste (roman, nuvela, fanfic sau volum de poezii, scris de el sau altcineva)
NU se vor puncta comentariile care nu au legatura cu postarea. (Exemplu: "Acum am venit de la scoala si am intrat si eu pe blogul vostru.)

Concursul incepe acum si se va incheia la sfarsitul lunii.

Se iau in considerare doar comentariile din posturile care urmeaza.

Pentru orice nelamuriri imi puteti scrie la ramona88badea@yahoo.com




6 comentarii:

Anonim spunea...

Particip:Maria Simota
GFC:Maria

♥MIM spunea...

Mihaila Irina
kyky Tm

Ancutza spunea...

Ancutza

Sara spunea...

Particip si eu, Sara

Laura spunea...

GFC: Laura Mac
Share FB: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=337859769566543&id=100000924420143
Mi-as dori cartea "Amintirile Vraciului" deoarece am citit recenzii foarte bune ale seriei "Cronicile Wardstone" si am vazut ca este apreciata in foarte multe tari, dovada fiind numarul impresionant de exemplare in care s-a vandut (peste 2.000.000, dintre care 60.000 doar in Romania).
Am citit de asemenea ca filmul se afla in productie la Warner Bros.
Mi-ar placea sa citesc pe blog o recenzie a cartii "Aleph" de Paulo Coelho.

Emy spunea...

GFC: Emy
Particip si eu :*