vineri, 27 ianuarie 2012

Cele 9 vieti ale lui Chloe King

Image and video hosting by TinyPicCine a spus ca romanii citesc in medie o carte pe an, nu m-a cunoscut pe mine, care citesc, atunci cand am timp, o carte pe zi.
Deci...Cele 9 vieti ale lui Chloe King. Am citit-o ieri.
Este o carte foarte simplista, uluitor de simplista, dar are acel ceva care o face frumoasa. Putin amuzament, putina drama, o mama care nu isi intelege fiica adolescenta, doi baieti frumosi si interesanti si povestea-i gata, numai buna de citit.


Chloe este o fata de origine rusa, care o fost adoptata de o familie din San Francisco. Tatal ei adoptiv a plecat cand era ea mica si nu s-a mai intors, Chloe fiind crescuta doar de mama ei.
Pana la varsta de 16 ani, viata ei este una normala, dar in momentul in care ea cade dintr-un turn, moare, apoi revine la viata, lucrurile se schimba putin. Se pare ca moartea chiar poate schimba viata unei fete.

-Ȋnfloresc, îi rãspunse cu o undã de ironie în glas.
-Explodezi, mai degrabã, riposta Amy.(…) Şi cum aratã Brian?
-Ȋnalt, brunet şi gânditor, chipeş, ochi cãprui, zâmbet misterios…Totuşi, nu m-a sãrutat de noapte bunã.
-Homosexual, trase concluzia Amy.

Chloe descopera ca este mai atrasa de baieti decat fusese pana atunci, si mai mult decat atat, are o incredere desavarsita in propria persoana, ajungand sa flirteze cu cel mai popular tip din scoala, Alek, la care nu avea curaj sa se uite pana atunci.

Marisol n-o ajutã câtuşi de puţin, punând la difuzoarele magazinului piesa  I need a man a celor de la Eurythmics. Chloe tresãri, vinovatã, când auzi refrenul.
-Chiar se vede cu ochiul liber? O întrebã.
-Scumpo, curg hormonoii din tine pe toatã podeaua mea curatã.


Dar asta nu e tot. Energia pare sa vibreze in Chloe, ca o forta vie, facand-o sa alerge, sa sara peste obstacole, sa sara garduri, sa se urce pe acoperisuri, toate astea, cu un echilibru demn de un acrobat si o forta extraordinara.


-Ţi-aduci aminte când n-aveam un iubit şi mi-ai zis sã-mi caut unul? O întrebã Chloe, zâmbindu-I strâmb.
-Mda, şi?
-Acum am doi.

Si tocmai cand incepea sa se bucure de noua ei viata, isi da seama ca lucrurile nu sunt asa roz cum le credea. In afara de faptul ca atunci cand cineva o scoate din sarite, ii ies niste gheare lungi si puternice, se pare ca exista cineva care crede ca ea reprezinta un pericol pentru omenire si incepe sa o vaneze.

-Care-I problema?Nu simţi nevoia sã lupţi? Strãvechiul instinct încã nu s-a deşteptat în tine?(..)
-Eu îmi planificasem sã beau o canã de cacao şi sã mã culc devreme, rãspunse ea.


nine lives chloe king 21Partea fantasy a cartii se imbina cu problemele adolescentine, pe fundalul a doi baieti frumosi si misteriosi si o cearta destul de zdravana cu prietenii cei mai buni si rezulta o poveste captivanta, amuzanta, lejera si frumoasa.

Concluzia: Chiar mi-a placut mult.
Rang:****
4/5

Un comentariu:

Anonim spunea...

intr-adevar e o carte usoara de citit, si chiar mi-a placut, am cititt-o in doua zile.si as recomanda-o oricui:*