luni, 2 ianuarie 2012

Altfel de poezii

A venit vremea sa scriem ceva si la rubrica "Altfel de poezii". Aceasta rubrica se ocupa, asa cum cred ca ati ghicit deja, cu poezii nepublicate de edituri, doar pe net.




Dar nu orice fel de poezii, pentru ca eu sunt o persoana foarte pretentioasa, atat la proza, dar  la poezie parca si mai si.


In aceasta prima rubrica va voi vorbi despre volumul de poezii "Petale de trandafiri", scris de Irina Mihaila.


Nu am mai scris in viata mea critica de poezie, deci habar nu am in ce directie sa merg/scriu, dar va voi prezenta elementele care m-au impresionat pe mine: primul ar fi ca poeziile Irinei sunt scrise ca niste nici povesti in versuri, cu un fir usor de urmarit.


Un al doilea element pe care eu (care caut cate trei zile o jumatate de rima pierduta) il apreciez enorm la aceste poezii se refera la rimele perfecte si muzicalitatea minunata a versurilor.


Dar haideti sa lasam vorbaria, ca sa vedeti la ce ma refer:



Calator spre Infinit

Sorbind atrasă roua dimineţii,
Trăind distrasă vârsta tinereţii,
Iubind neştiutoare, pe un plan mare,
Mergând înainte, fără alinare,
Zâmbind şi râzând plină de fericire,
Că viaţa-mi în sfârşit e-o mulţumire,
Căci totul se manifestă-n împlinire,
Mă mândresc tare şi cresc...
Te iubesc....!

Alerg şi bine mă pitesc,
De privirea ta eu mă feresc,
Căci ştiu că vrei, că vrei să fii cu mine,
Ştiu cum e, simt acelaşi lucru pentru tine.
Mă simt de parcă aş  zbura,
Ca o pasăre, m-aş clătina,
Şi-aş merge mai de parte,
De viaţă să am parte,
Viaţa mea....!

Strâng în braţe cu putere,
Intru mereu în belele,
Şi totuşi eşti cu mine aici,
Îmi dai mâna şi mă ridici.
Mă critici şi sincer ai de ce,
Dar te rog cu mine nu fii rece.
Şi totuşi sunt eu, nu altcineva,
Îmi văd mereu de viaţa mea,
Şi te iubesc....!

Şi greşesc şi-mi cer iertare,
Şi da, chiar ştiu că doare.
Dar nimeni nu-i perfect,
Măcar eu lucrurile mi le-ndrept,
Şi infinitul cu tine îl aştept,
Privesc prin ceaţă-n faţă drept,
Şi văd lucruri frumoase,
Ce viaţa mi-o vor colora,
Da, viaţa mea...!

Călătoresc cu-o traistă-n spate,
Nu ţin în ea lucruri, ci sentimente,
Căci inima de-mi va ceda,
Ele să nu se piardă,
Să nu plece din viaţa mea,
Căci astfel eu te voi uita,
Şi durerea n-o voi suporta,
Şi voi cădea şi voi ţine minte,
Că te iubesc....!

Şi consecinţele-n locu-mi vorbesc,
Nimic nu voi uita, totu-i de-un preţ.
De la tine vorbe dulci primesc,
Şi-aş da orice să-mi spui un "Te iubesc"
Căci dacă cele cuvinte ar vorbii,
Inima din piept îmi va sării,
Şi spre infinit cu tine voi călătorii,
Un călător spre infinit aş devenii,
Off, dacă acele cuvinte ar vorbii....



LINK de download a volumului "Petale de trandafir" de Irina Mihaila.


Volumul cuprinde 11 poezii: Renastere, Aluzie de iarna, Calator spre Infinit, Un sarut pentru un trandafir, Cioburi de suflet, Amor macabru, Iubire pictata-n cuvinte, Ma ridic, Unde e, Vine iar, Euforie,pasiune,nebunie


LINK- blogul Irinei

Niciun comentariu: