vineri, 21 septembrie 2012

3o days writing about books

Ti se ofera sansa de a juca in filmul realizat dupa cartea ta preferata. Pe cine ai interpreta si de ce?



Am zis intr-un post trecut ca ma aseman foarte mult cu Ginny din Harry Potter, deci pe ea as putea sa o interpretez cu usurinta.
Eu iubesc actoria si mi-ar placea un rol care sa ma solicite, ceva gen Tris din Divergent sau Katniss din Jocurile foamei, dar in mod cert as avea nevoie de dubluri, ca nu stiu nici sa sar din trenuri in mers, nici sa trag cu arcul.

Cred ca mi s-ar potrivi rolul lui Chloe din Fortele raului absolut, sau...gata, stiu! Alexandra din Ultima vrajitoare din Transilvania. Sau si mai bine, Aneke.
De ceva timp aveam un cap un scenariu cu o eroina ce seamana cu Katherine din TVD. Si stiti cine seamana cu Katherine? Aneke. Sau cel putin, asa mi-am imaginat-o eu.


Niciun comentariu: