joi, 20 septembrie 2012

30 days writing about books

Unul dintre parinti vine la tine si te roaga sa ii recomanzi o carte. Care crezi ca i s-ar potrivi si de ce?



In urma cu cateva luni, ma tineam eu de capul mamei sa citeasca Jocurile foamei, pentru ca stiam ca o sa ii placa foarte mult. Si nu m-am inselat. 
Dupa aia a venit la mine si mi-a zis Hai ce imi mai dai sa citesc? I-am dat Divergent, Eu sunt numarul patru, Cercul secret, Eve, Academia vampirilor, Paranormal, Georgina Kincaid 1 si 2, Sanctus, Fatomele ne stiu toate secretele...bine, ma opresc aici cu enumeratul cartilor, ca mi-a citit aproape toata biblioteca, asta dupa ce in urma cu cativa ani imi fura Amurg si Harry Potter si le citea ea. Sau imi zicea Hai du-te sa inveti, lasa cititul! si cand ma duceam lua ea repede Harry Potter sa il citeasca.
Intr-o vreme cand ma auzea vorbind la telefon imi zicea Vorbesti cu Miku? Zi-i sa imi trimita Puterea celor sase.
Aa, si a citit si o gramada de carti imprumutate de Miku, printre care Spulbera-ma, Evernight. Acum citeste Hotel Transilvania, pe care o luasem pentru mine, dar cum am avut mult de invatat, nu am avut timp de ea si a pus mama repede mana pe ea.
Deci daca ma roaga mama sa ii recomand o carte, ceea ce se intampla la fiecare 2-3 zile, ii dau ceva ce am citit eu si mi-a placut, pentru ca am realizat cu o placuta surprindere ca avem cam aceleasi gusturi la carti.




Mama nu cred ca ar vrea sa citeasca vreuna dintre cartile pe care le citesc eu, nu sunt deloc genul ei. In schimb, cred ca tatalui meu i-ar placea seria Cronicile Vampirilor. Cartile astea imbina genial de bine actiunea nebuneasca cu pasiunea si contemplarea. 
Ce stiu sigur ca i-a placut tatalui meu a fost "Fiica tacerii", o carte de pe vremea cand cumparat aproape in fiecare saptamana cate o carte din Real. El o alesese pentru mine, de ziua mea, deci era clar ca o sa-i placa.
Ah, si "Fata salbatica" de Linda Newberry i-a placut enorm, ca si mie de altfel.

Niciun comentariu: