joi, 5 aprilie 2012

"In lipsa iubirii" de Paula Izquierdo

Dupa ce Ramona a citit cartea si i-a facut recenzia, mi-a recomandat-o. Asa ca am citit-o si eu...

Despre ce este vorba în carte?
Pablo află că sora lui a murit. Nu mai vorbise cu ea de mult timp îar ideea morții lui îl obsedează. Pleacă din oraș la casa lui de pe malul oceanului și acolo primește un colet de la fosta lui soție în care sunt caietele jurnal-roman ale surorii sale. Fiind psiholog, încearcă să afle ce s-a întâmplat de fapt cu sora lui. S-a sinucis? A fost omorâtă? A murit din cauza unei boli?
Pe un alt plan se desfășoară și intratrea lui într-o altă etapă a vieții. Deși trecut de cincizeci de ani, se îndrăgostește de menajera, totodată și prietenă bună din copilărie a surorii sale.
Pe tot parcursul poveștii Pablo încearcă să se dezvinovățească de moarte surorii, încercând să o înțeleagă cu adevărat. Până la urmă, ei nici măcar nu fuseseră atât de apropiați, dar...

Recomandare/ Părere personală
Dacă aș fi avut mai multă determinare aș fi citit-o mai repede, dar am tot lungit-o de pe-o zi pe alta. Sincer, nu mi-a displăcut. Este o carte puțin filosofciă, mai mult psihologică, care te îndeamnă să te gândești la ceea ce ești cu adevărat și la ceea ce vrei să pari.
Și mai ales, cartea îți spune cu propriile ei cuvinte că trebuie să te uiți în jur și să vezi realitatea așa cum e, nu așa cum îți dorești să fie. Fii atent la cei pe care ar trebui să-i iubești și dacă ei nu se îndreaptă spre tine, atunci fă-o chiar tu!

Niciun comentariu: