miercuri, 18 aprilie 2012

Recenzie-interviu: Clubul V


Image and video hosting by TinyPic
Ramona: Pentru ca m-a atras subiectul din prima clipa in care am citit descrierea cartii.
Miku: O sa ziceti ca universul meu livresc se invarte in jurul Ramonei, si in mare parte e asa. Dar Ramona citea cartea, asa ca mi-am cumparat-o si eu…

Ramona: Ma asteptam sa fie putin...nu stiu, despre fete de bani gata. Mai multe fite si umor si mai putina drama. Dar a fost exact invers si totusi mi-a placut mult.
Miku: Inceputul nu m-a incantat foarte tare, dar cand fetele alea au inceput sa se certe, sa apara o gramada de intrigi si total sa o ia razna, cartea a devenit intr-adevar sublima!

Ramona: Eva. Cred ca imi aminteste de cum eram eu la varsta ei.
Miku: Mi-a placut de Kai. Are un trecut pe care vrea sa-l uite, insa in ziua in care fostul ei prieten se muta in casa ei, cu aprobarea parintilor ei, viata ei se incinge. O enerveaza si o excita in aceeasi masura. Si intr-un final total se termina atat de frumos…

Ramona: Riley Marx. E putin cam...prea perfect. 
Miku: Mandy. Imi place ca s-a infometat. Ma simt atat de ea citind partile in care este ea descrisa.

Ramona: Cand o da de gol Andres pe Kai la petrecere. Nu a fost un moment dragut, dar in mod clar, a fost de neuitat.
Miku:  Momentul in care Kai si Andreas se impaca. Toul este atat de ametitor…

Ramona:  -Acuma, ultima parte poţi s-o iei cum vrei, dar ştiu cã n-o sã ai nicio problemã atâta timp cât ţii iepurele afarã din vizuinã, dacã înţelegi ce vreau sã spun.
Miku: - Si atunci, care naiba e problema ta? intreba Kai, desfacandu-si bratele larg, exasperata. Mie mi se pare ca tipul s-a hotarat. Triunghiul s-a redus la o linie. Tu esti la un capat, Riley e la celalalt, asa ca misca-ti fundul si treci la treaba. Apuca-l de urechile alea dragute si baga-i repede limba pe gat.

Ramona: Dragut. M-a facut sa fiu melancolica si sa imi doresc sa fi pastrat si eu legatura cu colegii din liceu.
Miku: Finalul este de basm. Toul se termina frumos, si poate ca chiar daca ne-am asteptat la asta, cartea ne lasa un zambet foarte frumos pe buze…

Ramona: O carte frumoasa, care merita citita.
Miku: Cartea este foarte frumos scrisa, usor de citit si zambareata.

Ramona:  O recomand oricui are varsta cuprinsa intre 14 si 24. E amuzanta, frumoasa si plina de invataminte.
Miku: Ar trebui sa cititi aceasta carte pentru ca schimba oarecum ideea asupra viitorului. Poate ca trebuie sa traim in prezent, dar viitorul ar trebui sa fie intotdeauna punctul de decizie.

Ramona: 4/5
Miku: 4/5

Niciun comentariu: