miercuri, 4 aprilie 2012

Lansare HUMANITAS: Măştile lui M.I. Gabriel Liiceanu în dialog cu Mircea Ivănescu

Editura Humanitas va invita la lansarea cartii Mastile lui M.I. Gabriel Liiceanu in dialog cu Mircea Ivanescu. Evenimentul va avea loc miercuri, 11 aprilie, ora 18, la Institutul Cultural Roman (Aleea Alexandru nr. 38). Vor vorbi: Denisa Comanescu, Ioana Parvulescu, Mircea Cartarescu, Radu Paraschivescu, Gabriel Liiceanu, Horia-Roman Patapievici.

Lansare miercuri, 11 aprilie, ora 18, la Institutul Cultural Român
„După prima noastră întâlnire, s-a întâmplat ceva neaşteptat. Stând de vorbă, ne-am pomenit prinşi în complicitatea pe care o crea însuşi dialogul nostru. A început să ne placă jocul nostru. Mircea Ivănescu s-a lăsat împins, pentru o ultimă oară, pe coridoarele vieţii lui, lăsându-mi senzaţia că i-am prilejuit o mare şi finală recapitulare a ei. Şi că, într-un fel nerostit, îmi era recunoscător pentru asta. Iar eu, la rândul meu, urmându-l pe drumul pe care i-l deschideam prin întrebările mele, eram fascinat de ceea ce vedeam şi, mai ales, de felul în care el se vedea pe sine." (Gabriel LIICEANU)

CITESTE CATEVA PAGINI

GABRIEL LIICEANU este una dintre figurile marcante ale Şcolii de la Păltiniş; personalitate civică şi academică, filozof, eseist şi scriitor. Jurnalul de la Păltiniş este un bestseller al anilor '80, mijlocind pentru public întâlnirea cu modelul cultural construit de Noica.

MIRCEA IVĂNESCU este unul dintre cei mai importanţi poeţi şi traducători din literatura română. A fost o figură discretă a vieţii literare, neafiliindu-se nici unei grupări sau direcţii. Cu toate acestea, creaţia sa a influenţat decisiv generaţiile care se revendică de la poetici postmoderniste şi textualiste.

Niciun comentariu: