marți, 4 decembrie 2012

Concurs

A venit luna cadourilor, a daruirii. a iernii, a frigului de afara si a caldurii din case si din suflete.


Prima dintre sarbatorile de iarna e Mos Nicolae, care ne pune dulciuri si alte cadouri in ghete. Sau un bat, cum ne ameninta parintii. 

Stiu ca abia maine seara trebuie sa ne spalam ghetele si sa le pregatim, dar noi suntem mai rapide si vrem sa facem pe Mosu' pentru voi, oferindu-va doua cadouri, cu carti, desigur, foarte frumoase:

  

Premiu 1: 

  • Daca ti-as spune ca te iubesc, ar trebui sa te omor- Fetele Gallagher#1 de Ally Carter
  • Pe cuvant de spioana -Fetele Gallagher#2 de Ally Carter
Premiul 2:
  • Vieti la limita de Nora Roberts
Ce trebuie sa faceti? Simplu: sa ne spuneti ce va doriti voi de la Mos si de ce. Vom acorda fiecarui raspuns note de la 1 la 10, in functie de corectitudinea scrierii, creativitate si argumentare. 

Cei care ne urmaresc prin GFC, pe mail si pe Facebook vor primi un punct in plus, iar cei care scriu despre concurs pe blog sau Facebook vor primi inca un punct.

Cele mai mari note castiga.

Trimiteti mail la adresa ramona88badea@yahoo.com cu raspunsul vostru si (optional) datele necesare pentru a primi puncte in plus pana pe data de 6 decembrie ora 18:00. La cererea voastra, putem prelungi perioada de inscriere.

Succes!




3 comentarii:

Unknown spunea...

Sincer?Imi doresc cat mai multe carti,am un wishlist kilometric,o biblioteca pentru iubitele mele carti si pe tata sa vina sanatos acasa.

Bivolaru George-Cristian spunea...

D sa imi zica toata lumea la multi ani pentru ca e ziua mea:)) glumeam ...pai imi doresc liniste in suflet si sa gasesc adevarata dragoste daca exista:)) in rest nimic doar sa aiba dumnezeu grija de mine :) foarte buna intrebarea ta:D -

Iulya Elena spunea...

As fi tentata sa incep cu dorinta materialiista si anume o tableta pentru ca nu mai vreau sa ma cert cu fratele meu pe calculator pentru jocuri si cand vreau sa citesc un e-book, iar din punct de vedere moral, imi dorec tot ce e mai important, sanatate, noroc, pace sufleteasca, si o persoana care sa ma inteleaga din toate punctele de vedere...Da stiu...sunt cam pretentioasa:">