joi, 6 decembrie 2012

Bloggeri sub lupa


Sorin de pe blog http://businesswithletters.blogspot.ro a initiat o campanie interesanta, care isi propune sa faca cunoscuti mai multi bloggeri, prin intermediu interviurilor.
M-a luat si pe mine "sub lupa", asa ca am fost incantata sa raspund la intrebari.


 Prima parte a interviului poate fi citita aici.

6.     Care sunt planurile de viitor pentru blogul tău?
Aştept sã se ȋntoarcã Miku, pentru cã a luat o pauzã de la blog, apoi vom lucra la nişte interviuri cu scriitori, concursuri şi articole speciale.


7.     Ai un articol preferat? Care?
Nu pot sã am un articol preferat, aşa cum e greu sã aleg şi o carte preferatã; fiecare ȋnseamnã ceva pentru mine ȋntr-un anumit moment.


8.     Cum ți s-a schimbat viața de când ești blogger?
Sunt blogger de dinainte sã deschid acest blog, cred cã sunt vreo 3 ani de cȃnd am deschis primul meu blog. Am o ocupaţie care ȋmi place, s-a schimbat ȋn sensul cã nu prea mai existã momente de plictisealã, pot umple timpul scriind despre ceea ce mã pasioneazã.


9.     Dintre toate realizările ca blogger de care ești cel mai mândru/ cea mai mândră?
Am cunoscut multe persoane prin acest intermediu, iar unele dintre ele au ajuns sã facã parte din viaţa mea şi ȋn afara blogosferei, iar asta e mȃndria mea şi cȃştigul meu, nu ca blogger, ci ca om.



10.„Bloggeri sub lupă” ți se pare un proiect interesant?
E interesant, da.  Uneori, existã o dorinţa de a empatiza cu cel/cea din spatele blogului şi e o idee bunã sã ne cunoaştem.


11.Ce blog vrei să mai punem sub lupă?
Walking on letters

Multumesc mult, Sorin, pentru efortul depus realizarii acestui articol si multumesc, Elena, pentru nominalizare!

Un comentariu:

Ely spunea...

un proiect inedit care dezvaluie cate putin pe cel din spatele blogului.
Citesc blogul cu mare drag chiar daca nu sunt prea vorbareata.