vineri, 24 august 2012

Book Lovers Challenge- Ziua 19



19.    Alege o carte/serie a cărui final nu te-a încântat și spune-ne cum ai fi vrut să se termine și de ce.



Hmm…Harry Potter. Previzibil, stiu.

Chiar daca imi place, iubesc, ador seria, pur si simplu nu imi place finalul. Ma bucur ca Harry l-a invins pe Voldemort, dar nu imi place cum l-a invins.A fost umilit, batut, carat pe brate, in timp ce toata scoala credea ca e mort. Si nu a ripostat! Avea in fata un grup imens de vrajitori malefici, in frunte cu cel mai malefic vrajitor al tuturor timpurilor, si el a folosit tot o vraja defensiva.
Oponentul lui era cel care i-a omorat parintii, cel care i-a luat totul si i-a distrus viata. Avea dreptul sa isi doreasca sa il omoare si sa rosteasca naibii cuvintele alea: ABRACADABRA!

Dar nu…el a ramas eroul pur, cast si nevinovat J 
Vroiam sa vad ceva furie, razbunare, dorinta de a-i face rau lui Voldemort. Si deloc nu mi-a placut sa il vad umilit pe Harry.
Bine, se poate spune ca si-a luat revansa. Dar tot ar fi fost mai buna ceva dorinta de razbunare si ofensiva.
A doua chestie care nu mi-a placut a fost ca la final, cand totul s-a sfarsit, a ignorat-o pe Ginny. M-as fi asteptat sa alerge unul in bratele celuilalt si sa se sarute in vazut tuturor. In schimb, el s-a dus in camera lui din turn, sa doarma. Putea macar sa o ia cu el. J
p.s.: daca mai scriu la vreo provocare despre Harry Potter, aruncati cu rosii?:))

Niciun comentariu: